Aviseringar
Rensa alla

JAG ÄR SÅ FUCKING BITTER!!!!!!!


Ämnesstartare

FLÖR ATT HAG KAN OCH ÖR FUKK OCGH HAR TRÖFAT NGBN SOM KÄNNER JENS MEN VÖGRAR SLÅ HNM OCH FÖR ATT AJG SITE RPP EN FUCKING MAC I BERGSHAMRA OCH JAG HADE KUNNAT VARA I MIN AÖNG MEN NEJ!!!!Q!!! DET ÄR JAG EJ, SP NU ÖR JAG BITTER!!!!!! FUUUUUU


   
Citera
Ämnesetiketter

ok ingen bryr sig


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Intresseklubben antecknar... eller vänta, antecknar vadå? Går ju inte att förstå vad du skrivit hahahahaha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, ni hittade tråden till slut....


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

åh, ni hittade tråden till slut....

Översätt, tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName2:

Översätt, tack

helst inte...


   
SvaraCitera

Dold text: för att jag kan och är full och har träffat någon som känner jens men vägrar slå honom och för att jag sitter på en fucking mac i bergshamra och jag hade kunnat vara i min säng men nej!!!!!! det är jag ej, så nu är jag bitter!!!!!! fuuuuu
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

Dold text:

sluta förstå "cp-språk" [blush]


   
SvaraCitera

bergshamra är ju mysigt? jättesöta hus etc[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

sluta förstå "cp-språk"

men man vet ju vilka tangenter som sitter bredvid varandra typ sååå man fattar ju [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

bergshamra är ju mysigt? jättesöta hus etc

ah men sängen var upptagen av massa folk, och golvet var typ upptaget av massa folk, och jag ville hem, men typ inga bussar gick!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men man vet ju vilka tangenter som sitter bredvid varandra typ sååå man fattar ju

jaja[sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ah men sängen var upptagen av massa folk, och golvet var typ upptaget av massa folk, och jag ville hem, men typ inga bussar gick!!!

men man kan ju gå till kungshamra och ta tunnelbana[no-no]

edit: kom på att de visst inte går kl 3 på torsdagar[blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

Dold text:

TY! [party] Inte för att jag har mycket att göra men va ändå för lat (och IQbefriad) för att göra det själv [y]


   
SvaraCitera