Aviseringar
Rensa alla

Jag är så ful :'(


Ämnesstartare

Hej! Jo det är så här, Jag var inne på en sida och då var det en som skrattade och sa '' ojj herre jävlar vad ful'' Såklart blir jag ledsen, Men sedan på Kik får jag dumma kommentarer :'( e.x Ful, tjock, Kossa, dra åt helvete din fula jävel'' Jag vet inte vad jag ska göra.. Efter det har jag blivit rädd för framtiden. Just nu känner jag inte för och leva. Vill kunna må bra och inte få dumma kommentarer 🙁  Varför ska allt hända mig .. Min farfar är jätte sjuk och har 5% kvar på överlevnad min kanin försvann dagen efter jag fick henne :'(  Och nu något slags hat 🙁 


   
Citera
Ämnesetiketter
Bakric

Ett hett tips är att sluta leta positiv uppmärksamhet genom sociala medier och försöka att hitta något annat som spelar roll, t.e.x riktiga vänner, vilket inte alla facebookpoppisar verkar ha särskilt gott om, Lite elakt framställt, men daltande är inte riktigt min grej.
Fulheten ligger i betraktarens öga, och de som spyr ut sina åsikter om andra stup i kvarten använder förtryck som ett sätt att själv må bra. Problemet då är att de är ouppfostrade svin som inte lärt sig att deras handlingar påverkar andra.


   
SvaraCitera

svara inte på kik
tänk att de som kallar dig ful antagligen har rätt mkt problem med sig själva, och inte med dig. du är bra.

försök umgås med familj och vänner, sånt somfaktiskt betyder nåt istället för virtuella likes. i slutändan är ju de riktiga relationerna de som faktiskt räknas


   
SvaraCitera

det är svårt att tänka så men de personerna som skriver sådär har oftast svåra problem själva, det är så lätt att vara duktig och cool på nätet


   
SvaraCitera

Jag med, men kan inte bry mig mindre...............


   
SvaraCitera

Tro mig, du är tvärsnygg.


   
SvaraCitera

dom som skriver så är idioter... 


   
SvaraCitera