Aviseringar
Rensa alla

Jag är så jävla förbannad


Ämnesstartare

Är hemma med mina bröder.
Drog ett lite retfullt skämt till min yngsta bror, helt på skoj, sen går jag in på mitt rum och sätter mig vid datorn.
Men vet ni vad aset gör? HAN RINGER TILL MIN FARSA OCH SÄGER ATT JAG ÄR JÄTTE ELAK MOT HONOM!
När min andra bror försöker tala om för farsan att jag inte gjorde något får skit för att han försvarar mig.
Mig skäller farsan ut för att jag är sååå respektlös mot min bror, och avslutar med att säga att "SÅ HÄR KAN MAN INTE BETE SIG".
Jag försöker säga att jag inte gjorde något, att jag bara skojade med honom, men inte fan lyssnar gubbjäveln på mig inte.

Så...Vad fan ska jag göra? Har lust att strypa fanskapet, fast något säger mig att det kanske inte är det bästa att göra..


   
Citera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Har lust att strypa fanskapet

Gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gamman är den yngsta? Fem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha skitsamma shit? [tard] Big fucking deal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hur gamman är den yngsta

12 typ [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

12 typ

x'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

x'D

That's my point.
Skulle inte bry mig så mycket om han var typ 5, men när han är 12 bör han fan inte bete sig som en treåring..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flytta hemifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Skulle inte bry mig så mycket om han var typ 5, men när han är 12 bör han fan inte bete sig som en treåring..

ME nud måste ha sagt någonting riktigt elakt då. Typ om hans utseende. Då kan man förstå honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SpankMe:

Flytta hemifrån

Kan inte än [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

ME nud måste ha sagt någonting riktigt elakt då. Typ om hans utseende. Då kan man förstå honom.

Att hans skolmat sög >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Att hans skolmat sög >.<

DU MÅSTE SKOJA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

DU MÅSTE SKOJA!

Nepp -.-


   
SvaraCitera