Aviseringar
Rensa alla

Jag är så jävla hungrig


penja
Ämnesstartare

Varför är dit killdricka? :s


   
SvaraCitera

penja:

Du får ha träff och bjuda på den. Det lät gott. Köpte nyss sill jag. Gillar sill i lagom mängd, förutom riktigt god sill det gillar jag i stor mängd. 
Pappa gjorde jättegod sill i julas, måste fråga om receptet så jag kan spara det till framtida högtidsfiranden. 

aa det får jag göra!

sill = bra


   
SvaraCitera

penja:
Varför är dit killdricka? :s

dom tycker det. men jag hatar cider, får ont i magen av d.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:

ja, vi ska grilla och äta jordgubbstårta

Åh gott! Åt jättegod tårta idag på jobbet. Marängaktig deg på, och jordgubbar. Köpte jordgubbar nyss också, hoppas dom är okej 


   
SvaraCitera

penja:

Åh gott! Åt jättegod tårta idag på jobbet. Marängaktig deg på, och jordgubbar. Köpte jordgubbar nyss också, hoppas dom är okej 

gott! vad jobbar du med?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Biologen:

aa det får jag göra!

sill = bra

Köpte senapssill och löksill. Haha min mobil vill skriva läkhull istället för löksill. Vafan är läkhull??


   
SvaraCitera

penja: Köpte senapssill och löksill. Haha min mobil vill skriva läkhull istället för löksill. Vafan är läkhull??

samma sak som "läk-kött" skulle jag gissa


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:

gott! vad jobbar du med?

På abb, (stort företag som håller på med högspänning bland annat), håller på med dokumenthantering, uppdaterar metodbestämmelser för montering och fotar saker. 
Du jobbar oxkså va? Var? 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Biologen:

samma sak som "läk-kött" skulle jag gissa

Var min gissning det med. Men kul ord. Tänkte ni skulle spekulera i vad annat skoj det kan betyda 


   
SvaraCitera

penja:

På abb, (stort företag som håller på med högspänning bland annat), håller på med dokumenthantering, uppdaterar metodbestämmelser för montering och fotar saker. 
Du jobbar oxkså va? Var? 

coolt! jag jobbar på en idrottshall i köket, mao gör jag mellanmål, ger barnen sockerbitar när lärarna inte ser, och städar.


   
SvaraCitera

penja: Tänkte ni skulle spekulera i vad annat skoj det kan betyda

jag talar bara sanning! spekulerar ej i osanna ting.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:

coolt! jag jobbar på en idrottshall i köket, mao gör jag mellanmål, ger barnen sockerbitar när lärarna inte ser, och städar.

Haha ok! Men det är bra ju! Då sportar de som fan sen! Springer fort! 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Biologen:

jag talar bara sanning! spekulerar ej i osanna ting.

Jag gillar att spekulera. 


   
SvaraCitera

penja: Jag gillar att spekulera.

jag också Rodnar

tycker du om att spatsera?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Biologen:

jag också Rodnar

tycker du om att spatsera?

Ja, spatsera kan också vara bra.Helst i bra skor. Eller barfota kanske. Har ungefär jämt ont överallt så måste tänka på sånt om jag ska spatsera mycket  


   
SvaraCitera