Aviseringar
Rensa alla

Jag är så jävla trött på farsans runkprylar


Ämnesstartare

Det är ganska ofta jag går in i badrummet för att ta en dusch eller lätta på trycket samtidigt som jag låter mina filosofiska tankar flöda. Och det är ganska ofta man då ser farsans runkprylar som han brukar lämna framme. Allt från pocketpussy, pulver till den och glidmedel. Det känns så fasansfullt obehagligt att veta att man just gått in i ett rum där ens farsa precis har stått och tagit en handtralla. Det stör mig inte att han gör det, men jag gillar att låtsas som att han egentligen inte gör det och när man ser sådana grejer framme känner man typ obehag.

Och jag vet inte om jag borde konfrontera honom, han är så jävla känslig om saker. Om man säger till honom så ska han alltid '' ja men du då! '' och '' du brukar göra x '' även fast det kanske inte har med ämnet att göra. Och jag ska ju egentligen vara tacksam att jag inte vart bortrunkad. Så vad fan ska man göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

konfrontera honom ändå. tyvärr verkar det, baserat på din text, mycket otroligt att din far är mentalt vuxen.

du kan ju vara lite finkänslig? eller låta lite ledsen eller nåt.. så går det nog enklare


   
SvaraCitera
reben

StarsAreBlind: ska ju egentligen vara tacksam att jag inte vart bortrunkad

:D:D:D:D


   
SvaraCitera

StarsAreBlind: Och jag ska ju egentligen vara tacksam att jag inte vart bortrunkad.

Ha ha ha Mycket glad.

StarsAreBlind: Så vad fan ska man göra?

Täck över grejerna med något när du går in i toan. Han borde märka det och fatta att du inte gillar att de ligger framme. Om han vägrar ändra sig är det dags för ett rejält gräl. Det går inte att kringgå problemet på annat sätt, inte vad jag kan se.


   
SvaraCitera

Åhguu ;€€


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Ha ha ha Mycket glad.

Täck över grejerna med något när du går in i toan. Han borde märka det och fatta att du inte gillar att de ligger framme. Om han vägrar ändra sig är det dags för ett rejält gräl. Det går inte att kringgå problemet på annat sätt, inte vad jag kan se.

Vilken bra idé! Då kan han ju ändå inte bli arg Mycket glad


   
SvaraCitera

StarsAreBlind: jag ska ju egentligen vara tacksam att jag inte vart bortrunkad

Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

var en riktig svensk och lämna en arg lapp


   
SvaraCitera

Kudhos:
var en riktig svensk och lämna en arg lapp

+1


   
SvaraCitera

Kudhos:
var en riktig svensk och lämna en arg lapp

+1 (Glöm ej luddet i tvättmaskinen)


   
SvaraCitera

StarsAreBlind: Och jag ska ju egentligen vara tacksam att jag inte vart bortrunkad.

😀 <3


   
SvaraCitera

Är han singel? Be honom bara att ha det lite mer för sig själv. Alla måste ju runka ibland men det är ju något man ska hålla för sig själv. Du skulle ju annars också kunna köpa dig en sexleksak och lämna den frame så ser han hur det känns


   
SvaraCitera

StarsAreBlind: Vilken bra idé! Då kan han ju ändå inte bli arg Mycket glad

Tumme upp Prova, jag hoppas det funkar.


   
SvaraCitera
torg1

HAHAHH

StarsAreBlind: Och jag ska ju egentligen vara tacksam att jag inte vart bortrunkad.


   
SvaraCitera
Turbo

Du kanske ska ta en provtur med hans pocket-pussy nästa gång du ser den? Vem vet det här kanske är början på en väldigt fin relation mellan dig och din pappa


   
SvaraCitera