Aviseringar
Rensa alla

Jag är så snygg att jag orsakar trafikolyckor


Ämnesstartare

[cool]

Dold text: Egentligen så var jag ute med kaninerna i hagarna bredvid en cykelväg när en liten flicka (hade säkert precis lärt sig att cykla) cyklade förbi och tittade så mycket på kaninerna så att hon körde i diket. Jag fick lite dåligt samvete. :C


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hahah xD Awesome


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha fan vad underbart.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Egentligen så var jag ute med kaninerna i hagarna bredvid en cykelväg när en liten flicka (hade säkert precis lärt sig att cykla) cyklade förbi och tittade så mycket på kaninerna så att hon körde i diket. Jag fick lite dåligt samvete.

Tror dig inte! Du var för snygg helt enkelt och fick den här lilla flickan så säker på sin sexualitet att hon inte kunde behärska sig och valde att gömma sig i diket![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Dold text: Egentligen så var jag ute med kaninerna i hagarna bredvid en cykelväg när en liten flicka (hade säkert precis lärt sig att cykla) cyklade förbi och tittade så mycket på kaninerna så att hon körde i diket. Jag fick lite dåligt samvete. :C

Mohahaha [badgrin]


   
SvaraCitera

Haha fail [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crap


   
SvaraCitera

Så jävla rätt 😀 [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bov[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sprang du fram och lät henne klappa på kaninerna som plåster på såren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha awww


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

hahah xD Awesome

Var inte så awesome, hon började gråta och fick en massa sår. [sad]

Tomtefar:

Tror dig inte! Du var för snygg helt enkelt och fick den här lilla flickan så säker på sin sexualitet att hon inte kunde behärska sig och valde att gömma sig i diket![smile]

Är skeptiskt, men visst!

isola:

Sprang du fram och lät henne klappa på kaninerna som plåster på såren?

Ja, gick fram med Algot i famnen och så slutade hon gråta när hon klappade honom. [cute] Algot är alla barns favorit, alltid.


   
SvaraCitera