Aviseringar
Rensa alla

jag är sämst


Ämnesstartare

jag är den sämsta människan som finns

jag klarar inte av något

jag förlorar alltid och ger upp


Ämnesstartare

[sad]
*Klappar på axeln*


Ämnesstartare

ChickiBull:

*Klappar på axeln*

jag kan inget


bu-hu


Ämnesstartare

stämmer
inte
någonstans


Ämnesstartare

vill inte


Ämnesstartare

enni:

jag kan inget

Jo kan du visst!
*vänskaplig axelboxning*


Ämnesstartare

ChickiBull:

Jo kan du visst!
*vänskaplig axelboxning*

vill inte


Ämnesstartare

enni:

vill inte

*kram*


Ämnesstartare

Kram!


Ämnesstartare

Nej du är bra [love]

kram!


Ämnesstartare

varför


Ämnesstartare

Lilla Lady:

Nej du är bra

ja


Ämnesstartare

Lilla Lady:

kram!


Ämnesstartare

enni:

varför

för att jag får den känslan, du är intressant och speciell tycker jag [smile]
om man är det så kan man inte vara sämst

du kanske känner som att du inte kan någonting nu men drick en kopp te, leta reda på en bra film, titta på den tills du somnar, vakna och då ska du se att allt känns bättre.
hoppas jag [smile]