Aviseringar
Rensa alla

Jag är sverigedemokrat - frågor?


Ämnesstartare

En livs levande sverigedemokrat här. Har ni några frågor om hur jag kan vara sverigedemokrat eller undrar varför ni ska rösta sverigedemokraterna är ni välkommna att fråga på.

(skapade istället en snack-tråd så att det kan bli mer diskussion. 


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är blatte, hatar du mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Jag är blatte, hatar du mig?

Verkligen inte! 


   
SvaraCitera

Licking-baby-tapir_1395145i.jpghar du nån gång smakat förbjuden frukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också blatte, ogillar du mig pga kulturella avvikelser då? 

Nu är ju inte Norge någon större differens gentemot Sverige, but sill! 


   
SvaraCitera

Reggade du dej idag ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:
Jag är också blatte, ogillar du mig pga kulturella skillnader då? 

Nu är ju inte Norge någon större differens gentemot Sverige, but sill! 

Bara för att du är "blatte" behöver det inte finnas kulturella skillnader. Jag tror att alla invandrare kan bli svenskar, däremot är det viktigt att så många invandrare som möjligt blir svenskar och att så många som möjligt känner att dem är en del av det svenska samhället. Personer som kommer från länder i Europa och kanske framförallt Norden brukar mer ha liknande kultur som i Sverige och därför kommer dessa in enklare i det svenska samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews:
Reggade du dej idag ? 

Nej men kände att jag skulle bli aktiv idag.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Nej men kände att jag skulle bli aktiv idag.

Okej, e SD emot halal-slakt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem bryr sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Bara för att du är "blatte" behöver det inte finnas kulturella skillnader. Jag tror att alla invandrare kan bli svenskar, däremot är det viktigt att så många invandrare som möjligt blir svenskar och att så många som möjligt känner att dem är en del av det svenska samhället. Personer som kommer från länder i Europa och kanske framförallt Norden brukar mer ha liknande kultur som i Sverige och därför kommer dessa in enklare i det svenska samhället.

Jag känner mig Svensk. Kommer ju dock aldrig bli accepterad som Svensk av riktiga SDare pga att jag är född utom rikets gränser :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews:

Okej, e SD emot halal-slakt? 

SD är emot att man slaktar djur på ett våldsamt sätt vilket halal-slakt innebär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Jag känner mig Svensk. Kommer ju dock aldrig bli accepterad som Svensk av riktiga SDare pga att jag är född utom rikets gränser :'(

Det finns massa invandrare som är medlemmar i SD och det finns massa invandrare som röstar på partiet, så det du säger stämmer självklart inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför hatar du invandrare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

SD är emot att man slaktar djur på ett våldsamt sätt vilket halal-slakt innebär.

ni är emot det för att invanrader gör det.


   
SvaraCitera