Aviseringar
Rensa alla

Jag är sverigedemokrat - frågor?


NiklasW:

SD är emot att man slaktar djur på ett våldsamt sätt vilket halal-slakt innebär.

Okej vad anser nu om muslimernas kvinnosyn? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

are u for real?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
varför hatar du invandrare

Jag hatar absolut inte invandrare. Jag har vänner som är invandrare, det finns massvis med invandrare som röstar på SD och det finns tillochmed invandrare som är medlemmar i partiet. Att SD hatar invandrare stämmer inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Att SD hatar invandrare stämmer inte.

då vet du väldigt lite om SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VARFÖR är jdet så varmt hela tiden shit

grillas här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Det finns massa invandrare som är medlemmar i SD och det finns massa invandrare som röstar på partiet, så det du säger stämmer självklart inte.

Dessa är hycklare! Jag snackar om kärngrunden till partiet och således stämde min tidigare slusats! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews:

Okej vad anser nu om muslimernas kvinnosyn? 

Jag är väldigt kritisk mot hela Islam då det finns massvis med odemokratiska och kränkande saker som religionen lär ut. Religionen förespråkar bland annat pedofili, våld mot icke-troende och också kvinnoförtryck. Många muslimers kvinnosyn är fruktansvärd och inget som hör hemma i Sverige. Vi ska därför vara försiktiga med hur många muslimer vi tar in och vilka muslimer vi tar in för att sådana åsikter inte ska sprida sig i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

då vet du väldigt lite om SD.

Jag vet väldigt mycket om SD. Jag är medlem i partiet, jag träffar nästan dagligen andra SDare och läser nästan allt partiet säger och gör. SD hatar inte invandrare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
VARFÖR är jdet så varmt hela tiden shit

grillas här

Förjävligt. Ät en glass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Jag är väldigt kritisk mot hela Islam då det finns massvis med odemokratiska och kränkande saker som religionen lär ut. Religionen förespråkar bland annat pedofili, våld mot icke-troende och också kvinnoförtryck. Många muslimers kvinnosyn är fruktansvärd och inget som hör hemma i Sverige. Vi ska därför vara försiktiga med hur många muslimer vi tar in och vilka muslimer vi tar in för att sådana åsikter inte ska sprida sig i Sverige.

hejhej jag vill väldigt gärna veta var det står om pedofili och att kvinnor ska förtryckas o våld mot icke förtroende i koranenuppskattar helst suror från 1 arabisk koran och inte citat tagna ur sina sammanhang
tack!


   
SvaraCitera

NiklasW:

Jag är väldigt kritisk mot hela Islam då det finns massvis med odemokratiska och kränkande saker som religionen lär ut. Religionen förespråkar bland annat pedofili, våld mot icke-troende och också kvinnoförtryck. Många muslimers kvinnosyn är fruktansvärd och inget som hör hemma i Sverige. Vi ska därför vara försiktiga med hur många muslimer vi tar in och vilka muslimer vi tar in för att sådana åsikter inte ska sprida sig i Sverige.

Skulle du förbjuda din dotter att gifta sig med en muslim? Om han inte delade sin relgiond nedkränkade värderingar men  att han uppvuxen i muslimskanda....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, så jag är benägen att fråga ifall du är dum i hela huvudet eller bara delar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Jag hatar absolut inte invandrare.

Det gör du visst. Sluta ljuga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hejhej jag vill väldigt gärna veta var det står om pedofili och att kvinnor ska förtryckas o våld mot icke förtroende i koranenuppskattar helst suror från 1 arabisk koran och inte citat tagna ur sina sammanhang
tack!

I Koranen berättas det hur Muhammed har sex med en 6-åriga Aisha för att sedan gifta sig med henne när hon fyller 9 år. I Koranen står det också att man ska "bekämpa den som misstror allah" och det finns också flera berättelser i Koranen där Muhammed mördar icke-troende. Män värderas högre enligt koranen.
Allt detta ser vi ständiga exempel på i den muslimska världen. I länder där muslimer är i majoritet förekommer just pedofili, alltså att små tjejer gifts bort med äldre gubbar. I länder där muslimer är i majoritet är kvinnor förtryckta, exempelvis har ofta männen fler fruar samtidigt som kvinnorna blir tvingade att gå i slöja och burka. I länder där muslimer är i majoritet förtrycks och misshandlas kristna och judar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Jag vet inte riktigt var jag ska börja, så jag är benägen att fråga ifall du är dum i hela huvudet eller bara delar.

Inget av alternativen, tvärt om är jag väldigt intelligent. 

iddqd:

Det gör du visst. Sluta ljuga.

Nej. Sluta hävda saker som du inte vet något om. 


   
SvaraCitera