Aviseringar
Rensa alla

Jag är sverigedemokrat - frågor?


Ämnesstartare

linus333:

Det är väg viktigt, annars uppstår det väl segregation i samhället?

Vad menar du? Vad är det som du menar är viktigt? 


   
SvaraCitera

NiklasW:
Vad menar du? Vad är det som du menar är viktigt? 

Ja asså jag håller med dig, det är viktigt att de som kommer hit bosätter sig på olika ställen annars blir det en segregation, såsom det blir i Malmö.

Väg skulle vara Väl*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333: Ja asså jag håller med dig, det är viktigt att de som kommer hit bosätter sig på olika ställen annars blir det en segregation, såsom det blir i Malmö.

Precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333: Ja asså jag håller med dig, det är viktigt att de som kommer hit bosätter sig på olika ställen annars blir det en segregation, såsom det blir i Malmö.

Fast helst ska de ju inte komma hit öht. Alla vet vi att de sk "flyktingbarnen" varken är ensamma, flyktingar eller barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD börjar tyvärr mer och mer bli precis som de övriga riksdagspartierna. Åttaklövern here we come.


   
SvaraCitera

Jag har läst mycket om de flesta partier för att försöka få mig en uppfattning, inkl SD. 
Många anser att jag "bör" rösta på ett rött parti, i år är första året jag får rösta och är fortfarande kluven då jag både gillar OCH starkt ogillar i princip alla partier/deras politik. 

Det er finns även vissa punkter med SD som lockar, däremot har jag gång på gång hört från de i toppen av partiet såväl som övriga delar t.ex. ett "hat" mot homosexuella. Jag är själv homosexuell och känner OFTA att det partiet säger sig stå för inte alltid representeras bland politikerna. Vad tycker du? 

Jag vet att ni är emot barn inom samkönade, men tycker ni att de ska få gifta sig tex? 
Sverige (Stockholm) är en av de mest accepterande platserna i världen, tycker ni det ska vara så i fortsättningen? 

Jag PERSONLIGEN vill inte ha barn, så spelar det då någon roll om jag är med en man trots att vi inte kan öka den "svenska befolkningen"?

Ps. Vill ni bli tagna på allvar av de som är mer insatta BÖR ni få ihop en fungerande budget. Minskad invandring täcker bara en del av era "förslag". 


   
SvaraCitera