Aviseringar
Rensa alla

jag är tillbaka


Ämnesstartare

Zapetta:

Du verkar ha haft det bra, är det lika kallt och jävligt nere i väst som här uppe i öst?

jodå var helt ok där, lite mycket kanske med 2 veckor. finns inte så mycket att göra förutom att bada. usch jobbigt med skitväder [n] tror inte det är lika farligt här. 20 grader idag och lite mulet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

usch jobbigt med skitväder tror inte det är lika farligt här. 20 grader idag och lite mulet

Ja skitväder suger, gör bara att man känner sig ännu mera sjuk och förjävlig. Har suttit och halvsovit hela dagen [n] Åh, varmt. Här är det verkligen iskallt, känns som höst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ja skitväder suger, gör bara att man känner sig ännu mera sjuk och förjävlig. Har suttit och halvsovit hela dagen Åh, varmt. Här är det verkligen iskallt, känns som höst.

fyfan [sad] får hoppas på bättre väder i hela landet snart, hitils har det väl varit en rätt medelmåttig svensk sommar. ja usch för kasst väder, vara sjuk och för höst. du kan ju ändå alltid gå ut på äventyr så kanske det känns bättre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

fyfan får hoppas på bättre väder i hela landet snart, hitils har det väl varit en rätt medelmåttig svensk sommar. ja usch för kasst väder, vara sjuk och för höst. du kan ju ändå alltid gå ut på äventyr så kanske det känns bättre

Hoppas jag också, fast det har varit riktigt härligt väder den senaste veckan. Nästan för härligt! [smile] Gå ut på äventyr ensam känns inte lockande när man är mitt ute i skogen. Vänbtar med äventyren tills på onsdag, då ska jag ut på havet! [smile]


   
SvaraCitera

ska skriva ner det i min kalender


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Hoppas jag också, fast det har varit riktigt härligt väder den senaste veckan. Nästan för härligt! Gå ut på äventyr ensam känns inte lockande när man är mitt ute i skogen. Vänbtar med äventyren tills på onsdag, då ska jag ut på havet!

grymt, bra det iaf. hoppas det vädret kommer tillbaka. hahaha äventyr ensam i skogen är ju perfekt [bigsmile] haha nää skoja bara, inte ensam. fan vad nice! hur gör du det då? har du båt eller? [confused]

Blivande_japan:

ska skriva ner det i min kalender

gottans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

grymt, bra det iaf. hoppas det vädret kommer tillbaka. hahaha äventyr ensam i skogen är ju perfekt haha nää skoja bara, inte ensam. fan vad nice! hur gör du det då? har du båt eller?

Ja det får vi hoppas men enligt rykten ska juli-månad inte vara särskilt nice [sad] Nää, ska åka på kryssning med ett par vänner [bigsmile] Egen båt hade varit galet grymt! Får satsa på det till nästa sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ja det får vi hoppas men enligt rykten ska juli-månad inte vara särskilt nice Nää, ska åka på kryssning med ett par vänner Egen båt hade varit galet grymt! Får satsa på det till nästa sommar.

dumma rykten [mad] jag har för mig juli skulle vara fint, kanske läste fel. haha ja en egen båt är nog grymt, sa det för en kompis till mig har det och åker iväg ibland. är hårt avis. coolt med kryssning också [bigcheers] vart åker den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

dumma rykten jag har för mig juli skulle vara fint, kanske läste fel. haha ja en egen båt är nog grymt, sa det för en kompis till mig har det och åker iväg ibland. är hårt avis. coolt med kryssning också vart åker den?

Ja jag hoppas att de inte stämmer, i så fall begraver jag mig själv levande [sad] Förhoppningsvis läste du rätt och personen här inne som uttalade sig om julis väder har fel. Åh, vill också ha! En som man kan sova i osv, skulle vara fett att åka ut till någon mysig ö. Fast för det krävs det att vädret är nice [cute]
Den åker till Åbo fram och tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du?[shake]


   
SvaraCitera

k bry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ja jag hoppas att de inte stämmer, i så fall begraver jag mig själv levande

haha nejdå gör inte det, blir nog bättre´ska du se [smile]

Zapetta:

Förhoppningsvis läste du rätt och personen här inne som uttalade sig om julis väder har fel. Åh, vill också ha! En som man kan sova i osv, skulle vara fett att åka ut till någon mysig ö. Fast för det krävs det att vädret är nice
Den åker till Åbo fram och tillbaka.

ja får hoppas att jag läste rätt då, hoppas innerligt att jag läste rätt och att personen har fel. ja fyfan vad mysigt det hade varit, blir nog inte mer sogt än så. att åka ut till en lugn mysig fin ö. haha ja vädret är ju lite ostabilet här så det är alltid en risk. nice [y] hoppas det blir kul [bigcheers]

aristoteles:

Vem är du?

inte den attityden tack ditt moderatorsvin! nej skoja bara. jag är patrick bateman [smile] vem är du om jag får fårga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somkärlekenpåfilm:

k bry

kan du säga det där på svenska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nejdå gör inte det, blir nog bättre´ska du se

ser inbte ut som det

patrick bateman:

ja får hoppas att jag läste rätt då, hoppas innerligt att jag läste rätt och att personen har fel. ja fyfan vad mysigt det hade varit, blir nog inte mer sogt än så. att åka ut till en lugn mysig fin ö. haha ja vädret är ju lite ostabilet här så det är alltid en risk. nice hoppas det blir kul

vet!! och så ska man grilla, spela boll och bara.. njuta! åååh, måste hitta någon med båt och invänta härligt väder
ja det hoppas jag också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

ser inbte ut som det

haha nej faktiskt inte. man får väl hoppas, inte mycket mer att göra

Zapetta:

vet!! och så ska man grilla, spela boll och bara.. njuta! åååh, måste hitta någon med båt och invänta härligt väder
ja det hoppas jag också!

haha det låter lite som en dröm faktiskt, haha eller så köper man egen båt. fast kan bli dyrt.


   
SvaraCitera