Aviseringar
Rensa alla

jag är tillbaka


Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nej faktiskt inte. man får väl hoppas, inte mycket mer att göra

fast nu är det faktiskt äckligt varmt ute.. kan dock bero på att jag är sjuk också.. men känns emellanåt som att solen är påväg fram genom molntäcket

patrick bateman:

haha det låter lite som en dröm faktiskt, haha eller så köper man egen båt. fast kan bli dyrt.

först måste man ju skaffa körkortet och jag måste erkänna att jag prioriterar bilkörkort framför båt.. så ja, det blir en hel del utgifter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cause i'm back in black heyhey heyhey back in black


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

fast nu är det faktiskt äckligt varmt ute.. kan dock bero på att jag är sjuk också.. men känns emellanåt som att solen är påväg fram genom molntäcket

hoppas solen är på väg då hos dig, här verkar det bli åska. är kvavt som fan. usch för att vara sjuk [n] krya på dig

Zapetta:

först måste man ju skaffa körkortet och jag måste erkänna att jag prioriterar bilkörkort framför båt.. så ja, det blir en hel del utgifter

haha ja lite vikitgare med bil fast hade varit roligare med båt. gillar inte bilar, rädd som fan för att krocka.

dazed:

cause i'm back in black heyhey heyhey back in black

hmm. föredrar nåt i stil med: Guess who's back
Back again
Shady's back
Tell a friend
Guess who's back, guess who's back, guess who's back, guess who's back
guess who's back, guess who's back, guess who's back..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hoppas solen är på väg då hos dig, här verkar det bli åska. är kvavt som fan. usch för att vara sjuk krya på dig

ja solenb kom fram nyss så bättre väder är helt klart på ingång, känns riktigt nice.. åska är mys det med! ska det vara dåligt väder ska det regna och åska annars kan det likaväl vara sol
aww tack så mycket! gör mitt bästa

patrick bateman:

haha ja lite vikitgare med bil fast hade varit roligare med båt. gillar inte bilar, rädd som fan för att krocka.

ja klart båt är roligare men bil är mer användbart.. haha jag är isåfall mer rädd för att drunkna med båten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

ja solenb kom fram nyss så bättre väder är helt klart på ingång, känns riktigt nice.. åska är mys det med! ska det vara dåligt väder ska det regna och åska annars kan det likaväl vara sol
aww tack så mycket! gör mitt bästa

gott [y] haha nej fyfan, jag avskyr åska och sånt, var rädd för det förr men nu stör jag mig på det för jag hatar när strömmen går eller så. regn kan dock vara mysigt ibland, beror på. varsågod [smile]

Zapetta:

ja klart båt är roligare men bil är mer användbart.. haha jag är isåfall mer rädd för att drunkna med båten

haha ja tyärr är bilen ett måste. haha nejfan, sjunke rman ha rman livbåtar eller så kan man simma och man kan skicka sos. med bilen så kan det ta en sec och så har du krockat och dött. bilar är för ostadigt. man vet ju aldrig vilka idioter som finns på vägarna och jag har haft oturen att ha sett massvis med krockar och också varit med om en liten. jag HATAR verkligen bilar, känns inte säkert alls. gör mig lite ledsen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nej fyfan, jag avskyr åska och sånt, var rädd för det förr men nu stör jag mig på det för jag hatar när strömmen går eller så. regn kan dock vara mysigt ibland, beror på. varsågod

har typ aldrig varit med om att strömmen gått pga åska, endast blåst och dylikt [sad]

patrick bateman:

haha ja tyärr är bilen ett måste. haha nejfan, sjunke rman ha rman livbåtar eller så kan man simma och man kan skicka sos

finns det livbåtar på alla båtar? tänk så är det hajar och annat otäckt i vattnet dååå? [cry] får panik ute på djupt vatten!

patrick bateman:

jag HATAR verkligen bilar, känns inte säkert alls. gör mig lite ledsen

då gör du bäst i att hålla dig borta från dom, är ju trots allt inte helt omöjligt i dagens läge [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

har typ aldrig varit med om att strömmen gått pga åska, endast blåst och dylikt

knepigt. vinden här gör sällan nåt fast vi är vana vid vind, kanske är det. jo är väl inte åskan som gör nåt utan blixten som sabbar grejer men de hör ihop

Zapetta:

finns det livbåtar på alla båtar? tänk så är det hajar och annat otäckt i vattnet dååå? får panik ute på djupt vatten!

hahahaha hajar. ja jag tror att alla båtar har livbåtar eller alla båtar som är lite stora då och inte typ roddbåtar. ja lite läskigt på djupvatten när man inte vet vad som finns under en men vi har ju inga hajar

Zapetta:

då gör du bäst i att hålla dig borta från dom, är ju trots allt inte helt omöjligt i dagens läge

jo jag vill men jag behöver körkort och de flesta kräver väl det när man söker jobb. fast kom på nu att det är skilland på bil och körkort, koret är ju inte farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

knepigt. vinden här gör sällan nåt fast vi är vana vid vind, kanske är det.

Tror jag säkert. Stockholmare är så naiva så de går inte ut med något förebyggande arbete när det varnas för blåst, utan blir mer "Ojdå.. nu måste vi stänga av tågen för det ligger elledningar och träd överallt". "Ojdå, hela Stockholms län blev utan ström.. förutom dom på Lidingö"

patrick bateman:

hahahaha hajar. ja jag tror att alla båtar har livbåtar eller alla båtar som är lite stora då och inte typ roddbåtar. ja lite läskigt på djupvatten när man inte vet vad som finns under en men vi har ju inga hajar

får annars alltid ha med mig en såndär uppblåsbar liten gummibåt, som man hade när man var barn.. man vet aldrig!! var ju en dåre som släppte ut en krokodil i mälaren för flera år sen, nu kanske någon släpper ut en haj och så oj.. ett mirakel skedde och den kan nu överleva i sötvatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Vem är du?

han är inte av kvinnligt kön så det är väl ointressant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Tror jag säkert. Stockholmare är så naiva så de går inte ut med något förebyggande arbete när det varnas för blåst, utan blir mer "Ojdå.. nu måste vi stänga av tågen för det ligger elledningar och träd överallt". "Ojdå, hela Stockholms län blev utan ström.. förutom dom på Lidingö"

hahaha. det låter ju helt fantastiskt. nää usch det låter lite halvjobbigt. fast tågen är iaf pinsamma överallt

Zapetta:

får annars alltid ha med mig en såndär uppblåsbar liten gummibåt, som man hade när man var barn.. man vet aldrig!! var ju en dåre som släppte ut en krokodil i mälaren för flera år sen, nu kanske någon släpper ut en haj och så oj.. ett mirakel skedde och den kan nu överleva i sötvatten

haha ja en sån kan man ha på sig. de var roliga [bigcheers] hahaha släppte nån ut en krokodil? fan vad coolt, hörde jag aldrig talas om. folk får fina ideer ibland. haha ja det kanske kan hända. man får se upp för hajar här i sjöarna [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

han är inte av kvinnligt kön så det är väl ointressant?

hur kan du bara så säker på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja en sån kan man ha på sig. de var roliga [bigcheers] hahaha släppte nån ut en krokodil? fan vad coolt, hörde jag aldrig talas om. folk får fina ideer ibland. haha ja det kanske kan hända. man får se upp för hajar här i sjöarna [no-no]

Ja de ägde! Fast jag var sämst på att ro så kom aldrig dit jag ville.
Gjorde du inte? Iofs var vi ganska små när det inträffade så du kanske inte höll så stor koll på vad som hände här uppe. Uschuschusch! Kan inte simma och titta samtidigt för är så rädd att en hajfena ska dyka upp så jag blundar. Hahaha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ja de ägde! Fast jag var sämst på att ro så kom aldrig dit jag ville.

haha vad synd. ja det är svårt att ro faktiskt, jag hade också vissa problem med det. sjönk nästan en gång [bigsmile]

Zapetta:

Gjorde du inte? Iofs var vi ganska små när det inträffade så du kanske inte höll så stor koll på vad som hände här uppe. Uschuschusch! Kan inte simma och titta samtidigt för är så rädd att en hajfena ska dyka upp så jag blundar. Hahaha!

nej var nog därför då. läste sällan nyheter när jag var liten. lät dock coolt. random ifall nån badar och ser en krokodil. hahaha det måste se fint ut. besvärligt att simma runt och blunda. bara att tänka att alla fenor är från delfiner, då löser sig allt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja e med tbx hej hej från m3lis noll bryr sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha vad synd. ja det är svårt att ro faktiskt, jag hade också vissa problem med det. sjönk nästan en gång [bigsmile]

Hahaha, sjönk?! Sitter du och vinglar eller? Jag åkte mer in i vassen och kunde inte komma ut. Var livrädd för att ormar och gäddor skulle döda mig.

patrick bateman:

nej var nog därför då. läste sällan nyheter när jag var liten. lät dock coolt. random ifall nån badar och ser en krokodil. hahaha det måste se fint ut. besvärligt att simma runt och blunda. bara att tänka att alla fenor är från delfiner, då löser sig allt [smile]

Hahaha, usch. Inte det man vill se när man badar direkt. Dock så var den relativt liten och de hittade den ganska snabbt. Haha ja särskilt om man råkar simma in i någon, alla uppskattar inte det. Sant, får testa det nästa gång jag badar.


   
SvaraCitera