Aviseringar
Rensa alla

jag är tillbaka


Ämnesstartare

sarkasm:

han är inte av kvinnligt kön så det är väl ointressant?

Det är iofs sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ja e med tbx hej hej från m3lis noll bryr sig

vart har du varit då?

Zapetta:

Hahaha, sjönk?! Sitter du och vinglar eller? Jag åkte mer in i vassen och kunde inte komma ut. Var livrädd för att ormar och gäddor skulle döda mig.

haha ja nästan. haha ja typ, jag och en kompis åke och vi typ vinglade lite på skoj och så råkade vi typ halvvälta så det kom in vatten och så kunde vi inte få upp den rakt så det bara öste in vatten men till slut lyckades vi hålla skite stadigt och fick åka in i land med båten full med vatten.

hahaha fyfan för att fastna i vass, sjukt bläigt. haha ja jag hade också fått panik för såna monster

Zapetta:

Hahaha, usch. Inte det man vill se när man badar direkt. Dock så var den relativt liten och de hittade den ganska snabbt. Haha ja särskilt om man råkar simma in i någon, alla uppskattar inte det. Sant, får testa det nästa gång jag badar.

haha nej lilla paniken man hade fått. haha ok var ju tur det, de är dock rätt söta när de är små [smile] haha nej folk som simmar in i en kan vara lite halvirriterande, fast beror ju såklart på vem. gör så [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vart har du varit då?

ingenstans, hemma 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ingenstans, hemma 🙂

haha okdå. hejhej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kretaGreta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja nästan. haha ja typ, jag och en kompis åke och vi typ vinglade lite på skoj och så råkade vi typ halvvälta så det kom in vatten och så kunde vi inte få upp den rakt så det bara öste in vatten men till slut lyckades vi hålla skite stadigt och fick åka in i land med båten full med vatten.

hahahahha ni är ju lika dåliga som jag då 😛

patrick bateman:

hahaha fyfan för att fastna i vass, sjukt bläigt. haha ja jag hade också fått panik för såna monster

kommer aldrig paddla igen för det går bara åt helvete 😛

patrick bateman:

haha nej lilla paniken man hade fått. haha ok var ju tur det, de är dock rätt söta när de är små [smile] haha nej folk som simmar in i en kan vara lite halvirriterande, fast beror ju såklart på vem. gör så [y]

lilla?! jag hade skrikit och sett min död passera i revy, haha. ja på tv och i djurparker, men ute i verkliga livet är de inte lika söta längre 😛
om man vet varför den gör det kanske det inte blir lika irriterande, utan man känner mer sympati 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cHILI PEPPEr:

kretaGreta

kretagreta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

hahahahha ni är ju lika dåliga som jag då 😛

hahaha ja kanske men det var kul [bigcheers][bigsmile]

Zapetta:

kommer aldrig paddla igen för det går bara åt helvete 😛

haha jodå, bara fortsätta kämpa på. för att vinna måste man våga förlora [smile]

Zapetta:

lilla?! jag hade skrikit och sett min död passera i revy, haha. ja på tv och i djurparker, men ute i verkliga livet är de inte lika söta längre 😛
om man vet varför den gör det kanske det inte blir lika irriterande, utan man känner mer sympati 😛

haha fint, haha movie moment att se sitt liv i revy. haha nej det är klart, den är nog inte så gullig om den jagar en på ritkigt. lite lugnare på zoo. haha ja det kan nog vara mycket möjligt faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahaha ja kanske men det var kul [bigcheers][bigsmile]

Haha ja sånt där klanteri är alltid roligt i efterhand 😀

patrick bateman:

haha jodå, bara fortsätta kämpa på. för att vinna måste man våga förlora [smile]

Har ändå ingen att paddla med, inte som att man ställer sig inför den situationen varje dag 😛

patrick bateman:

haha fint, haha movie moment att se sitt liv i revy. haha nej det är klart, den är nog inte så gullig om den jagar en på ritkigt. lite lugnare på zoo. haha ja det kan nog vara mycket möjligt faktiskt

Haha ja. Var på ett zoo på Teneriffa för några år sedan. Stod och titta in genom glaset men såg ingen krokodil, vattnet var i ögonnivå så man såg under vattnet. Out of nowhere flyter en krokodil upp precis framför nyllet på mig och bara stirrar!!!! Blev så rädd att jag höll på att skita på mig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Haha ja sånt där klanteri är alltid roligt i efterhand 😀

haha ja i efterhand blir sånt asroliga minnen man kan skrtta gott åt i många år

Zapetta:

Har ändå ingen att paddla med, inte som att man ställer sig inför den situationen varje dag 😛

haha nej det är ju klart, händer sällan. men när det händer och man har nån med sig så det är kul kan man kämpa

Zapetta:

Haha ja. Var på ett zoo på Teneriffa för några år sedan. Stod och titta in genom glaset men såg ingen krokodil, vattnet var i ögonnivå så man såg under vattnet. Out of nowhere flyter en krokodil upp precis framför nyllet på mig och bara stirrar!!!! Blev så rädd att jag höll på att skita på mig

hahahahaha fyfan vad priceless. vilken syn det måste ha varit. djur gör alltid sånna gryma grejer, de får bra ideer. haha såg nån att det hände då?? är roligt med zoon faktiskt

påminde mig om när jag och familjen var i berlin i ett zoo. de hade strutsar ute bakom stängsel och en struts hade gått nära för den var nyfiken och min lillebror ville gå fram och hälsa och dtå stoppade den ut huvudet och föröskte bita honom i handen!. jag fångade det på bild!! är asgrymt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

kretagreta?

tyckt det rimma[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cHILI PEPPEr:

tyckt det rimma

haha jo det rimmade allt. ser dock inte kopplingen mellan kreta och greta


   
SvaraCitera