Aviseringar
Rensa alla

Jag är törstig.


Salpetersyra utspädd med päronsoda. Ska vara en hit i Japan, har jag hört.


   
SvaraCitera

Angelize:

Ah, eller ljummet!

Nej dummer, då får man ju varken effekten från det varma vattnet eller från det kalla [rolleyes] Man måste ha dom i separerade glas [y]


   
SvaraCitera

Rawrtarded:

Nej dummer, då får man ju varken effekten från det varma vattnet eller från det kalla [rolleyes] Man måste ha dom i separerade glas [y]

Ja, men du kan ju inte dricka dem samtidigt för då försvinner ju hela poängen. Fördela under dagen. [y]


   
SvaraCitera

Angelize:

Ja, men du kan ju inte dricka dem samtidigt för då försvinner ju hela poängen. Fördela under dagen.

Hmm, Jo det är ju sant. Skulle tro att ett glas var 30minut blir bra [rolleyes]


   
SvaraCitera

Juice.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Salpetersyra utspädd med päronsoda. Ska vara en hit i Japan, har jag hört.

pfft, utspädd är för mesar. kungsvatten är bättre [y]


   
SvaraCitera

iosib:

pfft, utspädd är för mesar. kungsvatten är bättre

Men du ser väl avataren! Klart hon är en mes.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Men du ser väl avataren! Klart hon är en mes.

va?! orangutanger är de främsta och heligaste av alla djur! [no-no]


   
SvaraCitera

iosib:

va?! orangutanger är de främsta och heligaste av alla djur!

Lögner och förtal.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Lögner och förtal.

jag förbereder ett häxbål på baksidan för din eventuella ankomst och anmäler din pojkvän till afa lund.


   
SvaraCitera

iosib:

jag förbereder ett häxbål på baksidan för din eventuella ankomst och anmäler din pojkvän till afa lund.

Jag tänker kontakta afa lund och meddela att du är en känsokall antisemit som utan minsta finkänslighet planerar att bränna upp judar al'a 40-talet [mad]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag tänker kontakta afa lund och meddela att du är en känsokall antisemit som utan minsta finkänslighet planerar att bränna upp judar al'a 40-talet

pfft, vår samordningsorganisation förkortas fortfarande sog (zog). vi som kommunister är, vilket du förstår av sion vises protokoll, bara undersåtar till den judiska konspirationen till att ta över världen. jag är säker på att de heliga förmår offra en jude för rasens bästa...


   
SvaraCitera

iosib:

kommunister

nynazister [no-no]


   
SvaraCitera

mediakatt:

nynazister

sionister [no-no]


   
SvaraCitera
elinc

Rawrtarded:

Varmt vatten, för då håller du dig mätt också [rolleyes]

Är det så? [surprised]


   
SvaraCitera