Isande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:29 Jag är en sjukt tråkig människa. Ingen alkohol, inga droger, inget sex, inga förhållanden, inget skolk. Fler lika trista?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:31 Ingen alkohol, inga droger, inget sex, inga förhållanden, lite lite skolk.Men jag är ändå en excentriker^^
Isande Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:31 Wanking BC:aa ska vi lägga pussel?ja åh så spännande!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:33 jag är lika trist enda skillnaden är att jag skolkar knarkar super o knullar...
elinc Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:39 Fine att det kanske är tråkigt, men det betydet inte att du är tråkig?
Isande Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:40 Ending Jon:Gör allt det där, men är ändå tråkigTilda1988:jag är lika trist enda skillnaden är att jag skolkar knarkar super o knullar...okej, då skyller jag väl inte på det längre då. Jag är helt enkelt en trist person (?)
The Box Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:40 elinc:Fine att det kanske är tråkigt, men det betydet inte att du är tråkig?Jo.
Isande Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:41 elinc:Fine att det kanske är tråkigt, men det betydet inte att du är tråkig?Jag brukar uppfattas som ganska tråkig. Men det gör inte så mycket faktiskt, finns värre saker man kan få höra
elinc Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:43 The Box:Jo.Okej, kanske då. Men inte alltid. Har träffat folk som är awesome ändå.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 01:44 Isande:okej, då skyller jag väl inte på det längre då. Jag är helt enkelt en trist person (?) Bra.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 02:14 Isande:Fler lika trista?Förutom det där med skolk så ja.
Sovande Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 02:15 The Box:Du är typ 14?Ah trodde hon var yngre
The Box Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 01:57 elinc:Okej, kanske då. Men inte alltid. Har träffat folk som är awesome ändå.Har inte jag, nästan allajag träffat är tråkiga, förutom folk som är udda på något sätt.
elinc Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 02:22 The Box:Har inte jag, nästan allajag träffat är tråkiga, förutom folk som är udda på något sätt.Jäjä, säg inte emot dig själv för mycket nu. Finns intressanta såna, och väldigt tråkiga såna.
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 03:25 Isande:Ingen alkoholWanking BC:aasåg dig allt på um-träffenDold text:
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 04:02 Blivande_japan:såg dig allt på um-träffenFörsta gången :P
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2009, 06:33 Isande:Jag är en sjukt tråkig människa. Ingen alkohol, inga droger, inget sex, inga förhållanden, inget skolk. Fler lika trista? För tillfället, ja.