Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 19:46 jag måste bara säga de att ja är väldigt trött nu
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 19:57 Livtrasir:vore mer behagligtsovazowaworeneRbehagelt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:04 lazertits:på vad hur?på att låtsas vara trött utan att det finns något att vara trött på
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:05 är trött på tjatande människaej behagligtvill vara sov du lilla videung än så är det vinter osv.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:13 Livtrasir:är trött på tjatande människaej behagligtvad tjatar den om?Livtrasir:vill vara sov du lilla videung än så är det vinter osv.varför vill du sova?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:16 eller jag är ganska trött på att jag ätit massa bröd med vetemjöl iär trött på vetemjöl för det är inget i det, bara jobbigt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:22 ennie:vad tjatar den om?allt den tänker på, och varför den oroar sig för allt den tänker påennie:varför vill du sova?pga är arg, lättretad och ilsken och vill inte vara det
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:24 Livtrasir:allt den tänker på, och varför den oroar sig för allt den tänker påok är det jag?Livtrasir:pga är arg, lättretad och ilsken och vill inte vara detaha, nej det är nog dumt att vara
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:27 ennie:ok är det jag?Nej, du är tyst och snällennie:aha, nej det är nog dumt att varavill vara fred och kärlek i kaoset
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:27 jag är också trötthärmar dig med att vara tröttvill vara som dig
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:29 Livtrasir:Nej, du är tyst och snälljust det det är jag ocksåLivtrasir:vill vara fred och kärlek i kaosetjag förstår demalber:jag är också trötthärmar dig med att vara tröttvill vara som digaha eftersom jag är bäst i hela världen??
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:31 nej men jag är jävligt tröt t på att mormor sa detta till mig när jag var 4 år: DU SKA NOG ARBETA BORT DET DÄR POLSKA HUMÖRET!!!!!!!!!!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Dec 2011, 20:39 Livtrasir:vad är polska humör?det är typ att man är alkoholist och gillar att slåss