Aviseringar
Rensa alla

jag är trött på att alla låtsas


Ämnesstartare

tlaltecuhtli:
lovar att jag inte är rätt person att härma om du tänker låtsas vara cool.

😀 wtf


   
SvaraCitera

Galen

tlaltecuhtli:
lovar att jag inte är rätt person att härma om du tänker låtsas vara cool.


   
SvaraCitera

ily bror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl inte så svårt att förstå

ceka92:
ibland kan man inte förstå hur dessa konstiga kulturerna formas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människan i allmänhet är ganska mycket på låtsas

vi bara skenexisterar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skenben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag ritade jag på ett papper med provfrågor sen tog läraren det blev ledsen fattar inte varför hon tog det jävla skitfan


   
SvaraCitera
Bakric

Insikten i detta kan nog vara ganska jobbig. Självklart har många kännedom om konceptet hyfsat tidigt i livet, men väldigt få verkar vara medvetna över vad det egentligen innebär och att t.o.m de själva är en del av svinbeteendet.
"Utsidan ger insidan en chans" brukar man få höra, och ja självklart ligger det en viss sanning i det, men de flesta verkar tolka det som att värdet överlag stiger när man klär avföring i guld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: .

Bry dig inte om dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
det är väl inte så svårt att förstå

nej, då de flesta inte är likadana, de gillar säkert inte ens RHCP allihop. någon leder dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men sen går du ju där du gör Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl självklart att inte alla lysnnar på rhcp...  trodde du menade attityder inte deras musiksmak lol

ceka92:

nej, då de flesta inte är likadana, de gillar säkert inte ens RHCP allihop. någon leder dem.


   
SvaraCitera
Exner

fejk it till you make it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
det är väl självklart att inte alla lysnnar på rhcp...  trodde du menade attityder inte deras musiksmak lol

det är en sammanhängande kultur och de låtsas antagligen bara att gilla vissa saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns verkligen störda människor men tänk positivt! Du är nog mognast av alla


   
SvaraCitera