Aviseringar
Rensa alla

Jag är väldigt ensam. (Skrivet på engelska!)


Ämnesstartare

Some of you may cringe and some of you may not, this is originally a conversation between me and a friend. 
I do speak Swedish but my friend don't. 
-----
Basically I'm just really lonely and I don't know what to do, should I continue with school and then do nothing or what? 
-----
I got no life, I can be gone at any time.
I skipped school yesterday and I'm most likely going to skip school today aswell. The day after that and after that too.
Life is difficult, very difficult for someone who's childish as fuck, and has no knowledge of anything. I'm nearly 18 and anything can happen, but I'm sure I'll just end up like everyone else. On the streets. What happens next? Yep, you guessed right! Drugs and alcohol and that's gonna be my future, either that or I'll fuck my life up by making a robbery and going to jail with a motto saying "#yolo".
-----
Words are words, and can mean nothing on the internet. Though I would still say the same thing in person.
-
One guy got falsely accused of being a pedophile, hours later he committed suicide. He said he had a husband and would never touch a younger, it was true.
Someone could give me a thousand dollars to just buy a gun and end it all. 
-
"I care about you." Everyone can say that, but nobody actually truly does that. If you did then you would have told me it differently.
----
I have been through a lot in my life, everytime I went on a vacation with my parents. I had this thought of running away and never come back, explore this weird world and not understanding the language.
---
Now my in real life problems is continuing, I got nobody to talk to, nobody to hang out with, I can go on to the movies but what will I get out of it?. There's so much I can do but nothing will make me happy.
---
"I'll make you happy!"
-
You can't, you wouldn't even waste a million dollars just to meet me in person for just one minute. You're just saying that to "possibly" make me feel better.
Many have tried and many have failed. I only have one wish and that is to own a anthro fursuit and never take it off.
-
Change my identity from Victor Ford to Ford The Fox. Change the way people look at me, from nothing to something. Stop the hate and stop the caring. I just want to live in the forest as a person in a fox suit.
I think I would be more happy living 4000 years ago than today. The government and everyone else is just fucking me over. Telling me to pay tax or else I'll go to prison, like what the fuck? get something better to do than just stealing money.
---
Seriously though, I'm just a lonely gay boy fur cunt gamer. I got no life just like everyone else. What I want to do and have wouldn't happen in a million years. 
-
So like what I want to have is cheap, but could get expensive somehow. But I am very picky and tries to get the best for a very low price.
1. Get a boyfriend with true love.
2. Move in to his place.
3. Get a collar. (yes, I do have a fetish for collars) 
4. Be a houseman (housewife, the one cleaning and making food and etc).
5. No job.
6. Live life.


   
Citera

yeah u should always continue school.


   
SvaraCitera
Lillen

you Life going to get better! Trust me!

Det kommer bli bettre. Livet är tuft i bland. Men det är bara att kämpa på!

du kommer att se att livet är värt att leva, kanske inte deräkt nu men... 

du vet inte vad sim kommer hända, bu kommer kanske att hitta din dröm kille runt hörnet det är något du inte kommer veta om du inte se efter. 


   
SvaraCitera

Dan va arg jag  blir, ungdomar är så låta, sköt din jävla skol gång och bli nånting, ingen som kan göra nåt utom du , du ska jobba hela livet efter skolan, se till att plugga till nåt du vill göra, om du skippar skolan blir du ett sos fall som lever  på bidrag och käkar anti depressiva mediciner, som typ dagens ungdomar kommer göra när dom blir äldre. 
alla barn har blivit för curlade i sin uppväxt och orkar ingenting. Inte synd om dom 


   
SvaraCitera
sies
 sies

lurifax69:
Dan va arg jag  blir, ungdomar är så låta, sköt din jävla skol gång och bli nånting, ingen som kan göra nåt utom du , du ska jobba hela livet efter skolan, se till att plugga till nåt du vill göra, om du skippar skolan blir du ett sos fall som lever  på bidrag och käkar anti depressiva mediciner, som typ dagens ungdomar kommer göra när dom blir äldre. 
alla barn har blivit för curlade i sin uppväxt och orkar ingenting. Inte synd om dom 

Alla får inte samma chans att ta sig igenom skolan. Det är inte lathet eller liknande. 


För det första, det är inte fel eller konstigt att vara ensam eller känna att man har få vänner. För vissa är det en lättnad att kunna vara ensam och bara ta det lugnt. 

Vänner du har online är lika värda som en vän i "riktiga livet". De är ju trotts allt riktiga de med. 

Fortsätt med skolan såklart, om du gör dåligt ifrån dig under din skolgång kommer du få det ännu jobbigare senare. Och ifall du känner att det går dåligt i skolan så gör det inget, man kan alltid rätta till sånt senare. Det kräver bara lite extra tid men det är absolut värt det. 

Livet blir så mycket bättre när man tänker mer på sig själv, men att ändå inte vara själviskt. 


   
SvaraCitera

Ensam som singel eller ensam som inga vänner etc?

Nu lär du inte svara mig för du sa nån gång att du aldrig skulle svara mig. På tal om det, dumpar du folk på det sättet är det inte synd om dig om du sedan är ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Ensam som singel eller ensam som inga vänner etc?

ensam som inga vänner


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

ensam som inga vänner

Ska vi återuppta vänskapen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Ska vi återuppta vänskapen?

Shure, men va inte en sån b@tch nästa gång...


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Shure, men va inte en sån b@tch nästa gång...

Nejdå, sen var jag sån av en anledning för att du slutade svara men vi lägger det bakom oss.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Shure, men va inte en sån b@tch nästa gång...

HAR TREVLIG-SNUBBE VARIT BITCHIG
hur många sidor har du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
hur många sidor har du

hur många sidor har du vadå?????


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

hur många sidor har du vadå?????

nä jag vet inte vad jag menade där


   
SvaraCitera

hxiley:

HAR TREVLIG-SNUBBE VARIT BITCHIG
hur många sidor har du

Jag kanske ska byta namn till Otrevlig-Snubbe, ingen lär väl bli besviken om jag är trevlig då?


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Shure, men va inte en sån b@tch nästa gång...

Jag har sagt förlåt, varför säger du spark på ''famntag, handtag, klapp eller kyss''? Det är väl bara att stryka över det hela och börja från noll? Ironiskt att du ska säga åt mig att ''sluta vara sån bitch'' när det är du som beter dig så nu.


   
SvaraCitera