Aviseringar
Rensa alla

Jag är väldigt ensam. (Skrivet på engelska!)


LimeTheFox:

Shure, men va inte en sån b@tch nästa gång...

Fast iof, du får väl hämnas tillbaka lite antar jag, så är vi kvitt sen. Glad


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Jag har sagt förlåt, varför säger du spark på ''famntag, handtag, klapp eller kyss''? Det är väl bara att stryka över det hela och börja från noll? Ironiskt att du ska säga åt mig att ''sluta vara sån bitch'' när det är du som beter dig så nu.

Någon verkar visst avsky dig


   
SvaraCitera

hxiley:

Någon verkar visst avsky dig

Kan vara så, Just nu verkar han inte ha så mycket till övers för mig iaf.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Kan vara så, Just nu verkar han inte ha så mycket till övers för mig iaf.

vad gjorde du ens


   
SvaraCitera

hxiley:

vad gjorde du ens

Han sa från ingenstans att han inte skulle svara på mina frågor någonmera, då sa jag: fan ta dig då. Nu är han arg på mig. Sen var det inte så allvarligt men blir man ledsen så blir man, jag blev besviken och ledsen för att han slutade skriva till mig. Sen skrev jag ''godmorgon skitstövel'' på morgonen också, det var kanske inte så snällt men sen skrev jag lite skit. Godmorgon skitstövel skrev jag bara för att han ignorerade mig. Men är han otrevlig mot mig nu ett tag så får han väl vara det, jag förtjänar väl det.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Han sa från ingenstans att han inte skulle svara på mina frågor någonmera, då sa jag: fan ta dig då. Nu är han arg på mig. Sen var det inte så allvarligt men blir man ledsen så blir man, jag blev besviken och ledsen för att han slutade skriva till mig. Sen skrev jag ''godmorgon skitstövel'' på morgonen också, det var kanske inte så snällt men sen skrev jag lite skit. Godmorgon skitstövel skrev jag bara för att han ignorerade mig. Men är han otrevlig mot mig nu ett tag så får han väl vara det, jag förtjänar väl det.

ni båda är fan barnsliga.
ska jag säga som bråkar om en kille


   
SvaraCitera

hxiley:

ni båda är fan barnsliga.
ska jag säga som bråkar om en kille

Kanske vi är, i någon mån ja.
Bråkar om en kille med tjejkompisar? Eller hur ligger det till?


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Kanske vi är, i någon mån ja.
Bråkar om en kille med tjejkompisar? Eller hur ligger det till?

Jag är ilsken när det kommer till ämnet.
SER JAG HENNE OCH JAG SKA FÖR I HELVETE MÖRDA HENNE

JAG SKITER I OM NÅGON ANMÄLER MIG IDFC FÖR DEN BITCHEN BÖR FÖRSTÅ HUR FAN HON HAR BEHANDLAT MIG

det är svårt att förklara utan bilder.


   
SvaraCitera

hxiley:

Jag är ilsken när det kommer till ämnet.
SER JAG HENNE OCH JAG SKA FÖR I HELVETE MÖRDA HENNE

JAG SKITER I OM NÅGON ANMÄLER MIG IDFC FÖR DEN BITCHEN BÖR FÖRSTÅ HUR FAN HON HAR BEHANDLAT MIG

det är svårt att förklara utan bilder.

Det kan jag förstå!

Okay, verkar vara illa alltså.

Vi kan väl PM:a? 🙂


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Det kan jag förstå!

Okay, verkar vara illa alltså.

Vi kan väl PM:a? 🙂

hon har behandlat mig som en slav. Jag ställde upp för henne, sårade folk för hennes skull och allt jag fick var en förlorad vän. Jag skyddade henne, jag gjorde allt för att få henne glad. men nu får man höra att hon utnyttjar mig mer för uppmärksamhet.

ilskan ändrades sig till sorg.

vi är ju så gott som döda i pm, dessutom har jag bara en bild som är på mobilen.


   
SvaraCitera

hxiley:

hon har behandlat mig som en slav. Jag ställde upp för henne, sårade folk för hennes skull och allt jag fick var en förlorad vän. Jag skyddade henne, jag gjorde allt för att få henne glad. men nu får man höra att hon utnyttjar mig mer för uppmärksamhet.

ilskan ändrades sig till sorg.

vi är ju så gott som döda i pm, dessutom har jag bara en bild som är på mobilen.

Fan vad elakt, typiskt folk med högstadiementalitet, den har visst inte lagt sig sen dess, tragiskt för hennes del. Jobbigt för din del som blir utnyttjad. 🙁

Förstår dig!

Ja fan det är fan sant, vi får väl läsa dä på något sätt. Jahopp, dä sög ju!


   
SvaraCitera

72_0.gif

Trevlig-Snubbe:

Fan vad elakt, typiskt folk med högstadiementalitet, den har visst inte lagt sig sen dess, tragiskt för hennes del. Jobbigt för din del som blir utnyttjad. 🙁

Förstår dig!

Ja fan det är fan sant, vi får väl läsa dä på något sätt. Jahopp, dä sög ju!


   
SvaraCitera

hxiley:
72_0.gif

Men kära vännen då! Hjärta


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Men kära vännen då! Hjärta

hallå jag är som en vulkan
sprider värme i alla hus
och skapar oro och drama
jag säger det jag vill och skiter i allt annat

med andra ord - jag är bäst
så vem bryr sig om mitt illamående?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Jag har sagt förlåt, varför säger du spark på ''famntag, handtag, klapp eller kyss''? Det är väl bara att stryka över det hela och börja från noll? Ironiskt att du ska säga åt mig att ''sluta vara sån bitch'' när det är du som beter dig så nu.

annan tråd, va inte en fjantig bitch snälla. 


   
SvaraCitera