Aviseringar
Rensa alla

Jag är väldigt skeptisk!


Ämnesstartare

Fick Citalopram 20 mg utskrivet idag mot panikångest, fungerar det? Eller är det bara skit? [no-no]


   
Citera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i början av alla sånna mediciner mår man oftast sämre, tar ett tag innan kroppen "accepterar" den.
Sen är det ju olika för alla.
Känner två som tar Citalopram och båda blev otroligt trötta de första veckorna, men sen blev det bättre[smile]


   
SvaraCitera

Det fungerar lika mycket som panikångest existerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

i början av alla sånna mediciner mår man oftast sämre, tar ett tag innan kroppen "accepterar" den.
Sen är det ju olika för alla.
Känner två som tar Citalopram och båda blev otroligt trötta de första veckorna, men sen blev det bättre

[y]

Compton GangztaH:

Det fungerar lika mycket som panikångest existerar.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Det fungerar lika mycket som panikångest existerar.

[confused]


   
SvaraCitera

isola:

[confused]

Varenda alternativ flicka har det, obvious fejk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Varenda alternativ flicka har det, obvious fejk.

Nej, lovar att det inte är det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Varenda alternativ flicka har det, obvious fejk.

Jag fick det för massor med år sedan, då trodde jag att det var astma hur länge som helst. Så nej, det är inte fejk.


   
SvaraCitera

isola:

Nej, lovar att det inte är det[smile]

[sad]

Geigerzähler:

Jag fick det för massor med år sedan, då trodde jag att det var astma hur länge som helst. Så nej, det är inte fejk.

Antagligen astma då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta 60 mg dirr.. and.. GO!


   
SvaraCitera
blum
 blum

Det är väl som all annan SSRI, tar ett tag innan det börjar bli bättre och man kan behöva öka dosen några gånger innan man fått full effekt. Funkar de inte kan du alltid byta till en annan sort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Antagligen astma då.

Fungerade inte med astmamedicin. Och när man har astma kan man inte få ut luft, jag hade problem med att dra in.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Fungerade inte med astmamedicin. Och när man har astma kan man inte få ut luft, jag hade problem med att dra in.

Classic astma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Classic astma.

Har testat bricanyl och gjort pufftest (eller vad fan det nu heter) och det visade ingen förändring på min lungkapacitet.


   
SvaraCitera