Aviseringar
Rensa alla

Jag äter mat.


penja:

hm, vad är det för operation?

En tand ska lagas eller dras ut och tandköttet ska undersökas. Samt undersöka en liten hudblemma närmare. Är inte så orolig för dessa saker utan det är narkosen som skrämmer mig. Hon har opererats förut och katter är bland de djur som tål narkos bäst men jag är ändå så orolig. Fastan är rätt jävlig också, för henne. Jag kommer ju känna ju mig jättehemsk som varken ger henne av min mat eller låter henne få något torrfoder. Det är ju för att minimera risken för kräkning under narkos, så det är en bra grej, men ändå.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

My dreams are her:
10 km tar ca 18 minuter med buss.

ah okej. då var det lite långt att gå. 

fast, nu är det fan mulet här. var jättefint väder imorse. åt frukost i solen. 

My dreams are her:

Yeah norrlands nationaldryck.

jaså? är det så? bor du i norrland?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nintendo:

Hade hallon och kokos till. Samt lite kakao, hehehe. Smakade efterrätt Rodnar

men va fuskigt! haha. kokos hurdå? små flingor?

isola:
En tand ska lagas eller dras ut och tandköttet ska undersökas. Samt undersöka en liten hudblemma närmare. Är inte så orolig för dessa saker utan det är narkosen som skrämmer mig. Hon har opererats förut och katter är bland de djur som tål narkos bäst men jag är ändå så orolig. Fastan är rätt jävlig också, för henne. Jag kommer ju känna ju mig jättehemsk som varken ger henne av min mat eller låter henne få något torrfoder. Det är ju för att minimera risken för kräkning under narkos, så det är en bra grej, men ändå.

aa okej! men det kommer säkert gå jättebra! 

jag skulle aldrig lyckas ta min katt till veterinären ens. hon skulle bli skraj och skita på sig. det gjorde hon när vi skulle iväg och sterilisera henne, och det är enda gången hon åkt bil. förutom när vi hämtade henne som kattunge. hon är sån. svårt att säga om hon är feg eller bara väldigt självständig. man får absolut inte lyfta henne, men hon sover gärna bredvid mig. 


   
SvaraCitera

penja:

men va fuskigt! haha. kokos hurdå? små flingor?aa okej! men det kommer säkert gå jättebra! 

jag skulle aldrig lyckas ta min katt till veterinären ens. hon skulle bli skraj och skita på sig. det gjorde hon när vi skulle iväg och sterilisera henne, och det är enda gången hon åkt bil. förutom när vi hämtade henne som kattunge. hon är sån. svårt att säga om hon är feg eller bara väldigt självständig. man får absolut inte lyfta henne, men hon sover gärna bredvid mig. 

Mm man måste vänja dem. Stella är väldigt duktig på att åka både buss och bil, sålänge man klappar på henne.


   
SvaraCitera

penja:

men va fuskigt! haha. kokos hurdå? små flingor

Aah, kokosflingor! Sådana där... öh..  sådana:
7318690007777.jpg


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

isola:

Mm man måste vänja dem. Stella är väldigt duktig på att åka både buss och bil, sålänge man klappar på henne.

tror inte det är nån idé jag försöker. hon trivs bra här, och jag ska inte flytta på henne. hoppas hon lyckas hålla sig frisk bara! 

men hon lever liksom, naturligt. visst vi matar henne, men hon tillbringar mest tid utomhus. nu på vintern är hon dock inne och sover ganska mycket. men på somrarna ser man henne bara då och då. en gång för några år sedan var hon hemifrån i 4 månader. hon kom tillbaka när första snön föll. en riktig jägare min lilla kisse. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nintendo:

Aah, kokosflingor! Sådana där... öh..  sådana:
7318690007777.jpg

ah ok! kanske ska prova ha det till kvarg nån gång! 

tränar du mycket eller tycker du bara det är gott att käka ändå? jag menar, många som tränar äter ju mycket kvarg. 


   
SvaraCitera

penja:

ah ok! kanske ska prova ha det till kvarg nån gång! 

tränar du mycket eller tycker du bara det är gott att käka ändå? jag menar, många som tränar äter ju mycket kvarg. 

Tränar medelmåttigt mycket, 3-4 gr/vecka och endast kondition. Så, behöver nog inte kvarg pga träningen... äter mest för att det är jättegott Rodnar


   
SvaraCitera

Ska ut och fiska imorgon så jag har precis varit och köpt Lindströms fancy pants hamburgare (angus någonting) och försöker tänka ut vad övrigt jag skall ha med, mycket saker att tänka på. Allt från öl, cigg och ost till krokborttagare, kikare och morakniv.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nintendo:

Tränar medelmåttigt mycket, 3-4 gr/vecka och endast kondition. Så, behöver nog inte kvarg pga träningen... äter mest för att det är jättegott Rodnar

ah okej! men bra, man får tycka så! tycker också om kvarg, men känner mig lite halvtöntig när jag käkar det heh  Söt

dazed:

Ska ut och fiska imorgon så jag har precis varit och köpt Lindströms fancy pants hamburgare (angus någonting) och försöker tänka ut vad övrigt jag skall ha med, mycket saker att tänka på. Allt från öl, cigg och ost till krokborttagare, kikare och morakniv.

skojigt! var nånstans ska du?


   
SvaraCitera

penja:

skojigt! var nånstans ska du?

Det är uppåt Rättvik/Enviken ungefär, det är bara en dagstur även om undertecknad får det att låta som årets företag , men fan ska något göras så skall det göras rätt. Det är väl därför jag precis har reparerat min campingstol medelst silvertejp antar jag. Galen


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

dazed:

Det är uppåt Rättvik/Enviken ungefär, det är bara en dagstur även om undertecknad får det att låta som årets företag , men fan ska något göras så skall det göras rätt. Det är väl därför jag precis har reparerat min campingstol medelst silvertejp antar jag. Galen

ah okej! du får berätta sen om det var bra eller inte. har en far som åker hit och dit och fiskar, haha. 


   
SvaraCitera

penja:

ah okej! du får berätta sen om det var bra eller inte. har en far som åker hit och dit och fiskar, haha. 

Om det är bra vatten berättar jag ju inte förstår du väl? Blink


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

dazed:

Om det är bra vatten berättar jag ju inte förstår du väl? Blink

haha, din jävel


   
SvaraCitera

penja:

haha, din jävel

Sådana viktiga hemligheter yppar man inte hur som helst vettu.

 

Du är aldrig med gubben du då?


   
SvaraCitera