Aviseringar
Rensa alla

Jag behöver blogga!


Afik
 Afik
Ämnesstartare

Fan. Jag har ett behov av att blogga (som jag kunde innan ni ändrade sidan). Jag behöver vara anonym när jag bloggar och jag vill inte blogga på ett ställe där en massa fitnessmammor/anorexiamodeller/proteindrinkskillar/modedyrkare hänger. Finns det någon sådan sida?


   
Citera

Tumblr


   
SvaraCitera

blaserad:

Tumblr

Afik: jag vill inte blogga på ett ställe där en massa fitnessmammor/anorexiamodeller/proteindrinkskillar/modedyrkare hänger.

Galen


   
SvaraCitera

svefnpurka:

Galen

Okej du har en poäng där.

Men det spelar väl ingen roll, ingen kommer ändå läsa det som skrivs 🙂

Att blogga på Tumblr är lite som att viska till en publik, utan mikrofon.


   
SvaraCitera
Afik
 Afik
Ämnesstartare

Att blogga på Tumblr är lite som att viska till en publik, utan mikrofon.

haha, ja som på um då. ska kanske kolla upp det då, tack för tipset Söt


   
SvaraCitera

kan du inte skapa en tråd som du bloggar i eller nåt


   
SvaraCitera
Åtta

   
SvaraCitera
mynona

Jag startade en gång en blogg-tråd här där man kan skriva blogginlägg. 


   
SvaraCitera

skriv dagbok för hand? jag gör det, har gjort det till och från sen jag var 6år och det är skitkul att ha!!


   
SvaraCitera

stereo total: skriv dagbok för hand? jag gör det, har gjort det till och från sen jag var 6år och det är skitkul att ha!!

shit! måste ju va asballt att kunna läsa sina tankar från den åldern upp till strax innan man började skriva om riktiga problem Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

Fasiken: shit! måste ju va asballt att kunna läsa sina tankar från den åldern upp till strax innan man började skriva om riktiga problem

Ja gud ja. Anteckningarna där jag bekänt att jag stulit kakor är gulligast. 


   
SvaraCitera

Har massa fina om tankar kring sexualitet också som är guld värda Hjärta


   
SvaraCitera

stereo total: Ja gud ja. Anteckningarna där jag bekänt att jag stulit kakor är gulligast.

åååh Hjärta mm de kan ja tänka mig RodnarHjärta Just nu vill gå tillbaka i tiden nu o tvinga mig själv skriva dagbok Rodnar


   
SvaraCitera

Fasiken: åååh mm de kan ja tänka mig  Just nu vill gå tillbaka i tiden nu o tvinga mig själv skriva dagbok

Hur var du som barn? 
(+ aldrig för sent att börja!!!)


   
SvaraCitera

stereo total: Hur var du som barn?
(+ aldrig för sent att börja!!!)

Dampunge var jag! rätt vild o tog de ja ville ha Rodnar många grannar som hittade mig inne hos dom när ja försökte stjäla deras barnbarns leksaker  LedsenRodnar stal gärna verktyg som såg ut som vapen hahaha, tog nog rätt många hylsnyckelsatser av olika grannar som ja använde som granater  RodnarHjärta Tog mitt ena syskons matlåda rätt ofta och blandade i  barr o myror för att sedan lägga tillbaka det i kylen. GråterRodnar

Men samtidigt väldigt blyg redan då Rodnar

dudå??

joo 🙁 tänk om nån snor dagböckerna? så skrattar dom åt att ja nyss börjat 🙁

LedsenHjärta


   
SvaraCitera