Aviseringar
Rensa alla

jag behöver hjälp!!!


Ämnesstartare

Jag har emetofobi ((fobi för att spy / se andra spy )) och har haft det sen jag typ var 7 eller något (( vilket var senaste gången jag spydde, är 15 nu ))

om det påverkar min vardag? ja, hahahah. Tycker det är jobbigt att åka till stan där det är väldigt mycket folk och tycker det är äckligt att åka buss/tåg, gå på offentliga toaletter.

Tycker det är äckligt typ överallt förutom hemma, hos släktingar och hos vissa vänner.

Har dock ett problem nu, börjar skolan i stan på torsdag och måste åka buss/tåg varje dag + kommer gå på en stor skola och för att komma hem så måste jag sitta i en busstation jätte länge där det är snuskigt.

Kommer känna mig äcklig JÄMT och dränka mina händer i handsprit och få panik, ugh.

Är jätterädd för att äta i skolmatsalen där alla rör på tallrikar och besticken, gick hela nian utan att äta lunch men blev alltid sjukt trött i slutändan av skoldagen och får ingen energi!

Är även rädd att folk ska tycka att jag är konstigt som använder handsprit jämt eller att jag inte vill röra folk i onödan..

Har hört flera gånger, " men sluta använd handsprit bara, det kan vara en början"
Ja, visst. Det kan det säkert. Men jag kan inte!

Mamma har sagt om det fortsätter så kanske vi borde boka en tid med BUP men det vill jag inte heller!

Åh, vad ska jag göra?? Det är två dagar kvar tills skolan börjar.


   
Citera
leiz
 leiz

feliciaidek: Mamma har sagt om det fortsätter så kanske vi borde boka en tid med BUP men det vill jag inte heller!

Men BUP kan kanske vara en början till det problem du har, och inse att det finns en chans till att det kan hjälpa. Varför inte prova, hjälper det inte så hindrar dig inget ifrån att sluta? 


   
SvaraCitera

lovar att nån kommer slänga in en spy-gif i tråden bara för att.......


   
SvaraCitera

silver judas:
lovar att nån kommer slänga in en spy-gif i tråden bara för att.......

2843009-5517702683-giphy.gif


   
SvaraCitera

do it. 


   
SvaraCitera

elr inte


   
SvaraCitera

1mXkH6EeAEq1q.gif


   
SvaraCitera

2 girls 1 cup.


   
SvaraCitera

afcc0af29d15da547182ddba767308ac.gif


   
SvaraCitera

imafckprick:
2 girls 1 cup.

Hahaha


   
SvaraCitera

triggerwarning:

.giphy.gif


   
SvaraCitera
time
 time

Det räcker med gifsen nu. Nästa som lägger upp blir låst. Humor av det slaget kan ni ta i en tråd som INTE är skapad av någon som uttryckligen förklarar sin oro och ängslan över att kräkas eller se andra kräkas. Skärp er! 


   
SvaraCitera

time:
Det räcker med gifsen nu. Nästa som lägger upp blir låst. Humor av det slaget kan ni ta i en tråd som INTE är skapad av någon som uttryckligen förklarar sin oro och ängslan över att kräkas eller se andra kräkas. Skärp er! 

fick dåligt samvete och tog bort min...  Söt


   
SvaraCitera

Problem är till för att lösas. 
Ett besök på BUB kanske löser det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Problem är till för att lösas. 
Ett besök på BUB kanske löser det? 

Jag får se! 🙂 


   
SvaraCitera