Aviseringar
Rensa alla

Jag behöver hjälp fort


enhimmelskdrog:

orka mobba någon öht, speciellt för hur de ser ut

Hurrudu snyggis! Stick från stan! [blush]


   
SvaraCitera

hade bara killkläder från att jag var 9 till jag var 11, ingen sa något.
hade kanske bara tur?

vill du klä dig så så gör det

Dold text: jag gjorde det nog mest för att jag skämdes över att vara tjock och inte ville ha tajta kläder[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Hurrudu snyggis! Stick från stan! [blush]

inte mitt fel lr? [cry]


   
SvaraCitera

förrvirradtjej:

Hjälp mig vad ska jag göra :'(?

Det sårar mig att du inte kmr till mig liten.. det sårar mig så djävla fucking mkt..
& att du samtidigt kallar mig nära vän[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du trivs i kläderna ska du absolut fortsätta ha dom. fattar att de är jobbigt å svårt, men sätt på högsta volym i hörlurarna om du har å försök skit i dom jävlarna bara. [smile]


   
SvaraCitera

Fuck em', det är dem det är fel på. [n]
Palla vara konformist. [zzz]


   
SvaraCitera

Gör det rätta, skit i dem och var dig själv ... om du trivs i din klädsel så är det något positivt.

själv går jag runt med mjukisbyxor och är kille... jag skiter fullständigt vad andra tycker om det... eftersom jag trivs med dom och tycker att det inte är trångt någonstans och det är bara skönt... om du trivs i dina kläder då har man lättare för andra saker ... för min del tycker jag att det är skönare och får mer självförtroende och självkänsla... tro det eller ej.

De som hackar på dig... säg gärna vad de säger, blir rätt intressant... för du kan klanka ner på dem 100 ggr mer än dom klankat ner på dig... Det är inte dig det är fel på!


   
SvaraCitera

Tycker du att någon har rätt att vara elak mot någon annan för att den klär sig på ett visst vis? Jag tycker inte det i alla fall, och det tycker säkert inte du heller. Så varför skulle man rätta sig efter folk som gör fel?

Låt ingen bryta ned dig, fokusera i stället på hur stark du faktiskt är som fortsätter att göra som du vill trots att andra säger massa elaka saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart har de inte rätt att göra så mot dig, vilka idioter att ens orka lägga ner tid på att få andra att må dåligt.

Men sen undrar jag, varför har du killkläder? Är det något du vill ha för att det är bekvämast eller är det något som står bakom?
Hade en kompis i högstadiet som alltid hade stora mjukisbyxor och mjukiströjor för att hon skämdes över att hon var tjock. Nu, flera år senare har hon ändrat sig och har numera tighta kläder också. Tror självförtroendet stärktes när hon skaffade pojkvän. [smile]


   
SvaraCitera

stå ut.
För det är du som vinner i längden inte de andra


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera