Aviseringar
Rensa alla

Jag blev dissad


Ämnesstartare

Hej.
Jag har blivit dissad av en kille som jag snackad med under ett kort tag. Han skrev hela tiden men efter att jag frågat om han ville ses så slutade han.. Han svarade inte på mina sms och blockerade mig från msn. Jag blev helt förkrossad, egentligen vet jag inte varför men är det någon som har förslag på hur jag ska komma över denna fjantiga förälskelse eller hur jag ska få kontakt med honom igen?


   
Citera
zIGGE

Låter som jag


   
SvaraCitera

Emma_julia:

men är det någon som har förslag på hur jag ska komma över denna fjantiga förälskelse

Skäm bort dig själv med bubbelbad, choklad och någon nice tv-serie. Gråt lite.

Du bör dock inte:
*Supa bort det.
*Försöka jaga något som inte finns.
*Vara ytterst självdestruktivt.

Glöm aldrig: Även om det är jobbigt och tar tid så går det över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant sant, jag borde nog ge upp tanken på honom... men det är svårt för tror verkligen det hade kunnat bli bra mellan oss.....


   
SvaraCitera

Emma_julia:

Sant sant, jag borde nog ge upp tanken på honom... men det är svårt för tror verkligen det hade kunnat bli bra mellan oss.....

Det är lätt att försöka tro något sådant. Men nu vill han inte det. Det är ju ändå bättre att du mår lite dåligt än att du sätter dig i en omöjlig situation som bara kommer hugga dig i hjärtat gång på gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hur ska jag få ur grabben från huvudet?
I ren ilska tog jag bort honom från fb men ändå ska jag envisas med att kolla in hans fb varje dag!


   
SvaraCitera

Uppelevt något liknande, dock under en längre period och under mer intima förhållanden. Det ena ledde till det andra och för henne existerade jag inte längre.

Personligen gjorde jag så att jag tänker en väldans massa, bara tänker, tänker och tänker. Det är helande för min del. Jag gräver ned mig själv och sedan gror upp ur jorden frisk som en nötkärna.


   
SvaraCitera

Emma_julia:

och hur ska jag få ur grabben från huvudet? I ren ilska tog jag bort honom från fb men ändå ska jag envisas med att kolla in hans fb varje dag!

Tvångsbeteende. Det är detta som är det svåraste steget men ett måste. Det är jätteviktigt att du inte gör såhär.

Försök fokusera på något annat livsmoment.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Emma_julia:

bort honom från fb men ändå ska jag envisas med att kolla in hans fb varje dag!

Jag hade en dålig vana att kika på hennes blogg var och varannan dag d hon uppdaterade den. Resultatet var inte så lovande. Bara dåliga vibbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag får försöka hålla allt som har med honom och gra så långt borta som möjligt för grejjen är att jag inte orkar ösla tid på honom men nu fick han all denna tiden ändå. Det är sant att uppenbarligen vill han inte och jag tog åt mig o tolka det som att det här var mitt fel men det är kanske fel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja allt sånt, man vill ju veta vad personen gör... men ändå blir det bara sämre av det,


   
SvaraCitera

Emma_julia:

å. Det är sant att uppenbarligen vill han inte och jag tog åt mig o tolka det som att det här var mitt fel men det är kanske fel..

Nej. Vi män är lika svåra som ni tjejer. Ibland så fungerar det bara inte. Ta inte åt dig det.


   
SvaraCitera

Emma_julia:

Ja allt sånt, man vill ju veta vad personen gör... men ändå blir det bara sämre av det,

Givetvis, men som sagt och som Köttfärs sa. Fokusera på annat ett tag så känns det som att allt knappt ägt rum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Nej. Vi män är lika svåra som ni tjejer. Ibland så fungerar det bara inte. Ta inte åt dig det.

Och då väljer ni att försvinna utan anledning, ni är verkligen svåra men det är vi tjejer också faktiskt.


   
SvaraCitera