Aviseringar
Rensa alla

Jag blev precis väldigt trött


Ämnesstartare

har inte sovit inatt. behöver fortsätta plugga. Ska jag dricka massa koffein och fortsätta eller sova? Beslutsångest. orkar inte skapa poll. orkar inte bestämma själv

🙁


   
Citera
Ämnesstartare

jag presterar ju sämre när jag är så här trött, men jag behööööveeeer plugga för jag ligger efterrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortsätt, löp hela linjäveln ut osv, det känns förmodligen bättre att lägga sig om du känner att du har någorlunda koll på det du pluggat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okii två svar till sen låter jag majoriteten av tre bestämma!! mm så säger vi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det skulle vara SÅ skönt att lägga sig i sängen nu dock


   
SvaraCitera

Eller så tar du dig en powernap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Eller så tar du dig en powernap.

hehe, du är rolig. Kommer fortsätta sova då. och powernap funkar inte när man haft vakennatt, man blir bara tröttare då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sov. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Sov.

Säger du det för du är avundsjuk på möjligheten eller för du känner att det skulle vara bäst för mig?
Iofs, det kanske inte spelar roll. fast jo. ni ska välja vad som jag mår bäst av för det kan jag inte göra själv!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

hehe, du är rolig. Kommer fortsätta sova då. och powernap funkar inte när man haft vakennatt, man blir bara tröttare då.

Men sov ett tag då och ta tag i plugget sen när du är piggare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Men sov ett tag då och ta tag i plugget sen när du är piggare

meeeen om jag lägger mig kommer jag sova till minst kvällen, är säker på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

meeeen om jag lägger mig kommer jag sova till minst kvällen, är säker på det.

så är det jämt och man ska inte gå å lägga sig och erkänna sig besegrad av sin egen kropp [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Säger du det för du är avundsjuk på möjligheten eller för du känner att det skulle vara bäst för mig?

Lite både och faktiskt, vill soova. [sad] Men jag sitter i skolan nu, duktig! Jag var dock på väg att bli överkörd på vägen till skolan, ser det som att tecken på att jag ska stanna hemma resten av veckan. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men jag sitter i skolan nu, duktig!

Duktig flicka!

Nä fan vad sängen kommer kännas najs, nu går jag fan och lägger mig ändå. Jag ska smeka mina lakan mot min kropp och läsa slutet på tordyveln flyger i schymningen. shymningen? VAD HETR DE. jag har sovit för lite alltså. Nej, där ser ni, inte ska jag sitta och skriva uppsats i det här tillståndet. Jag tar ett beslut för mig själv och min egen hälsa!

AHAHA google ...> skymningen. Ja, det här var nog ett tillräckligt bevis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

så är det jämt och man ska inte gå å lägga sig och erkänna sig besegrad av sin egen kropp

Det är hjärnan som besegrar mig ju, och det är den jag behöver använda 🙁


   
SvaraCitera