Aviseringar
Rensa alla

Jag blev våldtagen


Ämnesstartare

Jag hade gärna velat veta vad ni anser om detta, tycker ni att det räknas som våldtäkt?

Jag var då 15 år och drog till min killkompis eftersom vi skulle träffa ett flertal andra kompisar. Medans vi väntade på våran tjejkompis satte vi oss i hans tv-rum och tittade på en film, ganska snabbt efter att vi hade satt oss ner började han smeka mitt lår och sedan försöka ta sig ner i mina byxor. Jag bad honom att sluta då jag inte kände att han var av mitt intresse.

Trots det fortsätter han och drar av mina byxor, då har jag alltså bett honom sluta upprepande gånger. Samtidigt som han börjar föra in sina fingrar i mig håller han mig hårt ovanför brösten, upp mot halsen vilket gör det svårt för mig att andas.

Han tar sedan av sig och sätter sig över mig, han börjar sedan föra in den i mig samtidigt som jag ber honom att sluta, samtidigt så gråter jag.

Jag var då vid den tiden oskuld och otroligt känslig, jag känner nu i efterhand att jag hade kunnat göra ett mycket större motstånd men i stunden vågade jag inte, jag vet att jag kunde gjort mer.


   
Citera

trrrrrrrroooooooll


   
SvaraCitera

Att du har blivit utsatt för ett sexuellt övergrepp är solklart. Något otroligt vidrigt av honom att ge sig på dig på det sättet.


   
SvaraCitera

Ja, det var en våldtäkt. Jag tycker du skall polisanmäla honom på direkten. 


   
SvaraCitera
major

Våldtäkt blir inte mycket mer uppenbar än så. Polisanmäl. 


   
SvaraCitera
mynona

Ja, och enligt lagen räknas det också som våldtäkt. 


   
SvaraCitera

Ja självklart. Ett nej är alltid ett nej. Man får aldrig någonsin göra någonting sexuellt med någon som inte visat intresse för att göra någonting sexuellt just då. Orkar du så polisanmäl. Fyfan för alla jävla killar och män som tar sig sådana jävla friheter med våra kroppar. Klipp kuken osv.


   
SvaraCitera

Usch va hemskt att du råkat ut för nåt sånt. Har råkat ut för samma sak ungefär men det var gruppvåldtäkt.. Anmäl idioten och hoppas verkligen du kan få stöd så du får prata med nån kurator eller psykolog. Lycka till<3 


   
SvaraCitera

Människan har 3 faser: Slåss,Fly och frysa detta är det som sker när du blir nervös,arg och chockad.

Enligt Sveriges rikes lag så har han begått flera brott så som:

-Sexuellt ofredande
-Trakasseri
-Våldtäkt (Tager man kvinna med våld, och emot hennes vilja främjar sin onda lusta) så citerat i tjugoandra kapitlet och första balken. Och detta går för anal,vaginal annars är det bara ofredande. Så om du inte under några omständigheter gav det ett okej så är det klassat som våldtäkt därför hänvisar jag att kontakta  114-14 alternativ besöka närmsta polisstation men då kommer dom fråga varför du inte sökte tidigare men det tar du när det kommer. Nu bara anmäl och begär ett Besöksförbud och om han nu verkar snäll be han fara för då vill han bara att du ska släppa ditt respektive fall emot honom. 

Tillägg: Lämna inte utanför någon information eller så kan du bli dömd för att ljuga under ED. Vilket är 2 år i fängelse, Och om du trollar och uppsöker polisen så kan du bli fälld för falsk våldtäkt och andra brott. 
Lycka till MVH. Grentzelius 


   
SvaraCitera

Problemet är att ofta kvinnor är otydliga o säger nej men menar det inte riktigt. Jag har varit med om dett många gånger som blir som en lek av något slag och vipps är det hon som sätter på mej. Du skulle tydligare skrikit ifrån och sparkat bort honom med div våld.


   
SvaraCitera

våldtäkt helt klart anmäl skicka ut hans adress på internet då lär han sig ett och annat om att våldta folk


   
SvaraCitera
Haien

Skåneärbäst:
våldtäkt helt klart anmäl skicka ut hans adress på internet då lär han sig ett och annat om att våldta folk

Finns ingen anledning att göra något dumt tillbaka, hon kan väl bara visa att hon kan bättre och är en bättre person?

Sen är tråden ett halvår gammal också..


   
SvaraCitera

Haien:

Finns ingen anledning att göra något dumt tillbaka, hon kan väl bara visa att hon kan bättre och är en bättre person?

Sen är tråden ett halvår gammal också..

Det såg jag inte den kom upp precis...


   
SvaraCitera

(M)GMs etnicitet tack.


   
SvaraCitera