Aviseringar
Rensa alla

JAG BLIR GALEEEEENNN!!!!!!!!


Ämnesstartare

ok hej..
Jag har liksom ett JÄÄVLIGT stort problem i min familj.
Vi har inga mat tider, mina föräldrar sitter bara vid tv:en eller datorn (framförallt min far!)
Ibland när morsan jobbar och bara farsan är hemma så brukar vi inte äta middag förens sent på kvällen.
Min far kan verkligen inte göra middag i tid eller vad fan som helst.
Jag är 15 år och har en storebror som är 25 jävla år och bor fortfarande hemma! Han har aspergers syndrom/tvångssynndrom
Han äter upp all vår mat, han är egoistisk som bara gud vet vad!!!![mad][mad][mad]
Vi kan för helvete inte ens ha eget toapapper för han tar av oss typ 3 jävla rullar så vi andra 3 bara får 1 JÄVLA RULLE ATT DELA PÅÅÅ!!![mad][mad][mad][mad][mad]
Om tex jag ska duscha och han ska duscha då MÅSTE han duscha först för annars blir det ett jävla liv![mad][mad]
Och han brukar äta typ 5 jävla smörgåsar på natten![tard][mad][tard][mad][tard][tard][mad][shake][shake]
Ja jag är vansinnig, kunde ni känna min ilska då skulle ni förstå[mad][mad][mad][mad][mad]
Hursom helst.. har någon nått tips om vad fan jag ska ta mig till eller!?!?!?!?![tard][tard][tard][tard]


   
Citera

Shit det finns folk som har alkoholiserade farsor som slår både dom och deras morsor, förgriper sig på dom och vägrar låta dom umgås med folk utanför familjen, spelar bort barnbidragen på lotto osv - du har en ganska okej setup. Inget att bitcha om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget att bitcha om? ok dra åt helvete![mad] varför skrev du ens om du bara ska säga att det är inget att bitcha om?
Jävla 08a...[mad]


   
SvaraCitera

Det är lugnt om du är galen, även jag är galen... du kommer märka att alla här är lite... borta [smile]

Image


   
SvaraCitera

förklara för din pappa hur du känner!


   
SvaraCitera

Angående din bror. Jag respekterar att du bryr dig om honom och vill hitta en lösning på något som känns jobbigt och hopplöst både för honom och för dig själv. Jag tycker också att det är fint att du har kollat runt för att hitta en förklaring till hennes problem. Det är en fin ansträngning.

Men sannolikheten att kunna råda bot på aspergers syndrom är nästintill obefintlig. Jag personligen har en halvbror som är förståndshandikappad vilket också inte alltid är så lätt men man vänjer sig.


   
SvaraCitera
höna

din bror har asbergers och du måsta ha mer överseende med det. jag tycker inte din situation verkar helt åt helvete, det finns folk som har mycket värre saker att bry sig om än toarullar.

vad du eftersöker verkar som mer struktur i tillvaron, snacka med din farsa om det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta ett djupt andetag skulle jag säga i första hand. Sedan vet jag inte. Du verkar somsolstrålen i familjen. Din bror bordde flytta ut. Och be dina föräldrar om mer familjekärlek.

Eller vad vet jag...ingenting igentligen


   
SvaraCitera