Aviseringar
Rensa alla

Jag blir galen


Ämnesstartare

Så jag har börjat ragga på alla killar här!


   
Citera
Ämnesstartare

Försöker du insinuera att det är galet att ragga på killar? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Försöker du insinuera att det är galet att ragga på killar?

Det är det om man är hetero.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Det är det om man är hetero.

Precis [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Det är det om man är hetero.

En person som är helt heterosexuell skulle väl per definition inte tänka sig att ragga på en av samma kön i syfte att ha sex, det är inte någonting som tänder den personens inre gnista. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

En person som är helt heterosexuell skulle väl per definition inte tänka sig att ragga på en av samma kön i syfte att ha sex, det är inte någonting som tänder den personens inre gnista. Eller?

Nej, det är det som är galet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MRMAN ÄR UPPENBARLIGEN DJÄVULEN SJÄLV OCH VILLE UTPLÅNA DET HAN KALLAR DEN HOMOSEXUELLA TUMÖREN FRÅN SAMHÄLLSKROPPEN, HUR VÅGAR HAN?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Nej, det är det som är galet.

Att utforska sin sexualitet på tidigare outforskade områden? Områden som kan vara inom en homosfär?

Jag kan tyvärr inte köpa dina argument som mer än dold homofobi. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asssåå guuu vilken diskussion jag startade [chocked][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Att utforska sin sexualitet på tidigare outforskade områden? Områden som kan vara inom en homosfär?

Nja, att ragga på folk man inte tänder på. För min del skulle det vara lika galet att ragga på fula brudar, gamla tanter eller tjejer som inte gillar Manowar.

Ensamvargen:

Jag kan tyvärr inte köpa dina argument som mer än dold homofobi.

Få saker är så irriterande som att få idiotiska analyser från hobbypsykologer. Lägg ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

För min del skulle det vara lika galet att ragga på fula brudar, gamla tanter eller tjejer som inte gillar Manowar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Få saker är så irriterande som att få idiotiska analyser från hobbypsykologer. Lägg ner.

Var inte meningen att låta som om jag analyserade dig. Problematiserade bara att kalla det för galenskap att ragga på personer med samma kön. [rolleyes]


   
SvaraCitera

GÖTT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Var inte meningen att låta som om jag analyserade dig.

Jag skulle vilja be dig tänka innan du slänger ur dig liknande kommentarer i fortsättningen, men det är nog för mycket begärt.

Ensamvargen:

Problematiserade bara att kalla det för galenskap att ragga på personer med samma kön.

Som sagt, hade mrman varit homosexuell eller en heterosexuell tjej hade det inte varit ett dugg galet. Det galna är att han inte är det. Helvete, måste du leta efter ickeexisterande värderingar i varenda inlägg du hittar?


   
SvaraCitera
Exner

[crazy]


   
SvaraCitera