Aviseringar
Rensa alla

jag blir galen på detta uppsatshelvete


Lounge
Ämnesstartare

bläääääääääääääääääää

har ni någon gång känt känslan: FAN vad roligt detta ska bli att skriva uppsats om.. och sedan förstörs skiten av alla punkter man ska följa. JAG ÄR INGEN FORSKARE OK. typ förklara ens ontologiska och espitemologiska ståndpunkt, va fan?!

är trött på skiten nu ba. men har tre hela dagar till förfogande så ska väll inte panika allt för mycket.

vad gör ni berätta ngt kul


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera

mumin_180_87643093.png

Mumintrollet säger: Hej Lounge. Tänk på hur gott blommorna luktar och var inte överambitiös så går det bra.


   
SvaraCitera

Lounge: typ förklara ens ontologiska och espitemologiska ståndpunkt, va fan?!

Hehe enda roliga biten tycker jag.

Suger på uppsatser, kommer aldrig igång. Har två kvar den här terminen.


   
SvaraCitera

har också mycket i skolan

urk på burk


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

MissAnox:
mumin_180_87643093.png

Mumintrollet säger: Hej Lounge. Tänk på hur gott blommorna luktar och var inte överambitiös så går det bra.

🙁 jag brukar oftast tänka på det när jag skriver uppsats och mår dåligt övere. fan vilka världsiga ting som inte betyder något eg. min text betyder ingenting. det som betyder något är att man är snäll mot sina medmänniskor.

Dinosaurie:

Hehe enda roliga biten tycker jag.
Suger på uppsatser. Har två kvar den här terminen. 

hur kan du tycka det är roligt?????? galning! vilken litteratur utgår du ifrån rörande detta, eller sitter din kunskap i huvudet?


   
SvaraCitera

Lounge: 🙁 jag brukar oftast tänka på det när jag skriver uppsats och mår dåligt övere. fan vilka världsiga ting som inte betyder något eg. min text betyder ingenting. det som betyder något är att man är snäll mot sina medmänniskor.

Tänker att dina tankar och kunskaper visst har betydelse, såväl som din roll som vän.. men det för inte bli prestationsspiralen fy tusan


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

MissAnox: Tänker att dina tankar och kunskaper visst har betydelse, såväl som din roll som vän.. men det för inte bli prestationsspiralen fy tusan

nä. eller kanske. tycker mina tankar och kunskaper mest betyder något för att jag ska få CSN och kunna leva. eg tycker jag detta är rätt kul, men blir samtidigt rätt osäker. särskilt med tanke på att två människor ska opponera både skriftligt och muntligt på min uppsats. samt att läraren ska läsa. den där skräckläraren, eller vadå lärare, hon är PROFESSOR god damnit, huja. men man ska göra så gott man kan.


   
SvaraCitera

snart sommarlov Hjärta


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:
snart sommarlov Hjärta

ja med PLUGG och JOBB Ledsen jaag vill vara liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

insåg nu att jag redan skrivit halva uppsatsen, FAN VAD SKÖNT


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

1100 ord den får vara mellan 2300-2500


   
SvaraCitera

Lämnade in min idag.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nachac:
Lämnade in min idag.

vad skrev du om?


   
SvaraCitera

Lounge:

ja med PLUGG och JOBB Ledsen jaag vill vara liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Ska du plugga i sommar ? :((((jag ska bara jobba jag


   
SvaraCitera