Aviseringar
Rensa alla

Jag blir galen på mig själv..


Ämnesstartare

Jag är 14år gammal och har inte varit tillsammans med mer än två stycken killar. Det senaste 'förhållandet' varade i lite över en vecka och var för typ.. 2-3år sedan.

Problemet med mig är att jag kan gilla en kille jättemycket. Och nu under dem senaste två månaderna har först en kille jag gillade 'frågat' om vi ska bli tillsammans. Eller fråga låter fel, alltså han frågade inte chans! Då blev jag avskräckt på en gång och sa nej. Samma sak hände för knappt två veckor sedan då en annan kille var intresserad av mig. Så fort jag märker att en kille som jag gillar gillar mig också och visar att han vill ha mig så blir jag avskräckt och 'drar mig undan'. Det är så enormt störande..

Ibland känner jag att jag verkligen vill vara med den personen jag gillar medans jag andra dagar känner raka motsatsen. Jag blir tokig så som jag håller på.. Och inte har jag en aning om vad jag ska göra åt det heller. Jag känner mig som världens fjolla. Jag har heller aldrig kysst någon. Jag misstänker att det kan ha med det att göra; att jag är rädd att killen ska tycka jag är asdålig på att kyssas osv.

Whats wrong with me?


   
Citera

SUPERAWES0ME:

Whats wrong with me?

Du är fjorton år gammal, sansa dig.
M.v.h. Sinister.


   
SvaraCitera

väx upp


   
SvaraCitera

Sinister:

Du är fjorton år gammal, sansa dig.


   
SvaraCitera

SUPERAWES0ME:

Whats wrong with me?

Du är tjej, dessutom bara 14


   
SvaraCitera

SUPERAWES0ME:

Jag är 14år gammal och har inte varit tillsammans med mer än två stycken killar.

Men snælla, sluta..


   
SvaraCitera

SUPERAWES0ME:

Jag är 14år gammal och har inte varit tillsammans med mer än två stycken killar. Det senaste 'förhållandet' varade i lite över en vecka och var för typ.. 2-3år sedan.

God damn woman...Girl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUPERAWES0ME:

Så fort jag märker att en kille som jag gillar gillar mig också och visar att han vill ha mig så blir jag avskräckt och 'drar mig undan'.

Nej asså det är något som mänga tjejer gör.
Vet inte hur många gånger man blivit dissad så fort man visar sig intresserad.

Ännu värre är om man blir dissad när man inte ens gillar personen i fråga. Var en tjej jag känt sedan länge som helt plötsligt fick för sig att jag var kär i henne, vilket jag inte var. Ändå hörde hon inte av sig på nästan 3 veckor.

Det har väl lite med att tjejer inte gillar killar som är ''för lätta''.
Många tjejer gillar killar som inte visar något intresse alls.

Men jag vet inte vad det farliga är?
Om man är omtyckt är det ju bara bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUPERAWES0ME:

Det senaste 'förhållandet' varade i lite över en vecka och var för typ.. 2-3år sedan.

Kul att du räknar det du hade när du var 11-12 år som förhållande. Som dessutom varade i typ en vecka.
Men som sagt du är bara 14 år, folk som är tillsammans i den åldern brukar bara hålla i några månader och sen tar det slut för man har knappt växt klart och är inte mogen på något sätt. Så sluta stressa och som andra sa "väx upp".... Jag hade inte mitt första förhållande förrän jag var 17, nästan 18, och det är jag glad över.


   
SvaraCitera

SUPERAWES0ME:

Jag har heller aldrig kysst någon.

AHHAHAHAHAHAHAAHAHAA


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Var en tjej jag känt sedan länge som helt plötsligt fick för sig att jag var kär i henne, vilket jag inte var. Ändå hörde hon inte av sig på nästan 3 veckor.

Har dock aldrig hänt mig, men det är säkert nån tjejkompis jag är för snäll mot då jag inte känner ett behov av att vara elak, hon lär tro att jag är kär i henne xD

FreeWay89:

Vet inte hur många gånger man blivit dissad så fort man visar sig intresserad.

Är nog speciellt vanligt med tjejer i den åldern, men jag tror det har att göra med att hon inte ens strulat med dom, då är ju förhållande inte ens på kartan.


   
SvaraCitera

Det är inte så många i min klass heller som varit ihop eller kysst någon och de är lika gamla som du eller äldre. Du behöver inte stressa alls, det är helt normalt!


   
SvaraCitera

Det är inte så många i min klass heller som varit ihop eller kysst någon och de är lika gamla som du eller äldre. Du behöver inte stressa alls, det är helt normalt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Är nog speciellt vanligt med tjejer i den åldern, men jag tror det har att göra med att hon inte ens strulat med dom, då är ju förhållande inte ens på kartan.

Ne men som vi tidigare tagit upp så verkar tjejer gilla när man totalt ignorerar och behandlar dom som skit.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Ne men som vi tidigare tagit upp så verkar tjejer gilla när man totalt ignorerar och behandlar dom som skit.

Det också 😀

Så är det ju hela grejen med att om du INTE gör det, så blir dom ju oroadde xD


   
SvaraCitera