Aviseringar
Rensa alla

Jag blir inte kåt av hångel längre


Ämnesstartare

Vad är det som hänt?

Har på sistone märkt att jag har det mycket svårare för att bli upphetsad nuförtiden. För ett år sedan hade jag ett långt förhållande med en kille och där var det nästan aldrig några problem med det, men sedan dess har jag inte blivit sådär galet kåt av att strula eller mysa med andra killar, hur snygga de än är. Det känns som en spärr. Någon som känner igen sig, någon som har tips/hjälp?


   
Citera
Ämnesstartare

Känner igen mig och har inte kunnat fixa det på sisådär tre, fyra år.
Det händer att jag blir jättekåt; som när jag läst en novell, varit på begravning eller tittat på bögporr.

Då gäller det att ta tillfället i akt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]
När jag var liten blev jag kåt av en vanlig kyss på TV.
Blir inte det längre.

Se sambandet, snälla.
Svårt att förklara något självklart, tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

När jag var liten blev jag kåt av en vanlig kyss på TV.
Blir inte det längre.

Se sambandet, snälla.
Svårt att förklara något självklart, tycker jag.

Så bara för att jag har haft sex och varit upphetsad för ett år sedan, ska jag inte kunna bli det nu? Hm. Med tanke på att sex ska vara en livsviktig drift tror jag att du resonerar lite fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

När jag var liten blev jag kåt av en vanlig kyss på TV.
Blir inte det längre.

Se sambandet, snälla.
Svårt att förklara något självklart, tycker jag.

Så bara för att jag har haft sex och varit upphetsad för ett år sedan, ska jag inte kunna bli det nu? Hm. Med tanke på att sex ska vara en livsviktig drift tror jag att du resonerar lite fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

När jag var liten blev jag kåt av en vanlig kyss på TV.
Blir inte det längre.

Se sambandet, snälla.
Svårt att förklara något självklart, tycker jag.

Så bara för att jag har haft sex och varit upphetsad för ett år sedan, ska jag inte kunna bli det nu? Hm. Med tanke på att sex ska vara en livsviktig drift tror jag att du resonerar lite fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

När jag var liten blev jag kåt av en vanlig kyss på TV.
Blir inte det längre.

Se sambandet, snälla.
Svårt att förklara något självklart, tycker jag.

Så bara för att jag har haft sex och varit upphetsad för ett år sedan, ska jag inte kunna bli det nu? Hm. Med tanke på att sex ska vara en livsviktig drift tror jag att du resonerar lite fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte varför skiten skickades hundra gånger i rad.


   
SvaraCitera
Correh

Mosie:

Någon som känner igen sig, någon som har tips/hjälp?

Känner igen mig, men vet inte vad det beror på, saker blir väl uttjatade antar jag, du får testa mer extrema saker vettja! Hitta något som är din grej kanske!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo... för några år sen vart jag kåt av att kyssas men nu är det mer att fantisera om saker och att killen ibland håller fast en och massa sånt =) lär känna dig själv och se vad du gillar


   
SvaraCitera
orcite

Om du tror det är fel på andra samt om du ställer högre krav på folk så borde du skjutas och hängas


   
SvaraCitera

Överexponering och välkänt mönster (killar gör samma sak, ingen överraskning).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mosie:

Så bara för att jag har haft sex och varit upphetsad för ett år sedan, ska jag inte kunna bli det nu?

helt ärligt så läste jag inte om det.
läste rubriken + första raden.
ursäkta min brist på ork.


   
SvaraCitera
Correh

juliagoesbest:

jo... för några år sen vart jag kåt av att kyssas men nu är det mer att fantisera om saker och att killen ibland håller fast en och massa sånt =) lär känna dig själv och se vad du gillar

Ni tjejer är allt lite kinky alltså, mitt ex tände som fan när jag tog stryptag på henne under akten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Ni tjejer är allt lite kinky alltså, mitt ex tände som fan när jag tog stryptag på henne under akten.

jo... det tog 2 månader och en vecka innan jag vågade berätta det för min kille


   
SvaraCitera