Aviseringar
Rensa alla

Jag blir inte rättvist behandlad


Ämnesstartare

I skolan så får jag skäll eller tillsägelser. jag får hemringningar för vissa saker jag inte gjort. jag hoppas jag kan få hjälp från någon för jag mår så dåligt och vill inte gå i skolan längre!


   
Citera
Ämnesstartare

prata med dina föräldrar, sjuksköterskan, lärare, rektorn etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajenboy:

I skolan så får jag skäll eller tillsägelser. jag får hemringningar för vissa saker jag inte gjort.

Hur gammal är du? Och är du verkligen oskyldig när du tänker efter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gjort det men dom bryr sig aldrig.[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag brukar inte göra något speciellt. men kanske ibland men det erkänner jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

12 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i smell....................
GANON

tralalaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ibland fått självmordstankar och en gång tänkte jag göra det och det var jävligt nära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajenboy:

Jag har ibland fått självmordstankar och en gång tänkte jag göra det och det var jävligt nära.

Varför skulle du det menar du? Om du tänkte ta livet av dig så kan detta knappast vara ditt största problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar inte vad du menar men jag kan väl få hjälp om vad jag ska göra


   
SvaraCitera

bajenboy:

Jag har ibland fått självmordstankar och en gång tänkte jag göra det och det var jävligt nära.

Sök hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gjort det men dom säger bara att jag inte ska ta mitt liv [n] jag har också frågat många lärare och skolsyster etc. men det har inte hjälpt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajenboy:

har gjort det men dom säger bara att jag inte ska ta mitt liv jag har också frågat många lärare och skolsyster etc. men det har inte hjälpt

Om du är seriös ring BUP.


   
SvaraCitera

hatar när lärare väljer ut en person av olika anledningar och är mindre toleranta och strängare mot den personen. Alla bryter mot reglerna ibland och när du erkänner det du faktiskt gjort så borde dom lära sig att du faktiskt gör det när du vet att du gjort fel. Men jag förstår att du känner dig maktlös, men det är faktiskt maktmissbruk dom håller på med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Världen är inte rättvis, lär dig hur du ska hämnas på den istället för att gnälla


   
SvaraCitera