Aviseringar
Rensa alla

Jag blir så elak...


Ämnesstartare

I vanliga fall är jag en snäll, tystlåten människa, gör inte en fluga förnär. Håller mig på en meters avstånd från andra människor, pratar sällan.

När jag är full blir jag jävlig. Jag blir elak, väldigt elak. Jag talar om för människor varför jag inte gillar dem, jag står en halv centimeter ifrån dem, stirrar dem i ögonen och utmanar dem.

"Om jag vore starkare skulle jag fan spöa ner er", "Satan vad jag inte kan acceptera dig" os.v. sådant står jag alltså och säger åt klasskamrater (råkar oftast vara klassfester jag är på). Sedan måste jag möta dessa människor på måndagsmorgonen, och de dissar mig ständigt efter dessa helger. Kan ju helle inte klandra dem. De frågar inte längre om jag vill följa med.

Jag är liten och svag, när jag var på krogen börjar jag självfallet bråka med den största av de största, som inte av någon anledning slog ned mig, men det är bara en tidsfråga..

Visst kan jag låta bli att dricka men då resulterar det i att jag inte alls går ut.

Alla andra som blir fulla blir ju snälla och älskvärda, de kommer med kärleksförklaringar, varför måste jag reagera såhär?


   
Citera

oidentifierad:

Visst kan jag låta bli att dricka men då resulterar det i att jag inte alls går ut.

Är du verkligen så pass omogen och korkad att du inte kan kontrollera ditt drickande så borde du inte heller få vistas på krogen eller på fester där det förtärs alkohol. Ge fan i det helt enkelt


   
SvaraCitera

Drick inte, eller mindre.

Så enkelt är det.


   
SvaraCitera

Jag blir ännu mer mesig när jag är full än jag är i vanliga fall, det är hemskt egentligen[sad]


   
SvaraCitera

Rad [cool]


   
SvaraCitera

Sluta dricka eller börja stå för det du tycker.


   
SvaraCitera

oidentifierad:

Visst kan jag låta bli att dricka men då resulterar det i att jag inte alls går ut.

Stanna hemma eller lär dig ha kul utan alkohol, de flesta använder alkohol som en social krycka, om du själv vet att de resulterar i motsatsen till att hjälpa, varför dricka?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera

Det är du som bestämmer att dricka eller inte. Så, skyll dig själv [y]


   
SvaraCitera

fruitpunch:

Är du verkligen så pass omogen och korkad att du inte kan kontrollera ditt drickande så borde du inte heller få vistas på krogen eller på fester där det förtärs alkohol. Ge fan i det helt enkelt

Som han sa.


   
SvaraCitera

Prova tjack


   
SvaraCitera

oidentifierad:

Alla andra som blir fulla blir ju snälla och älskvärda, de kommer med kärleksförklaringar

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Nej.

Beror väl på?


   
SvaraCitera

haha så kan det va


   
SvaraCitera