Aviseringar
Rensa alla

Jag börjar hata feminister eftersom dom hatar mig (en kille)


Tönt


   
SvaraCitera
major

glowing:

kvinnor bör också hållas ansvariga för sina handlingar

ja, ingen har påstått annat.


   
SvaraCitera

major:

ja, ingen har påstått annat.

ja!


   
SvaraCitera

glowing:

om du känner dig träffad av vad en feminist sa är du ju homo.

Gillar hur du påstår i tråden om abort att en UM:are ej kunde argumentera.


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Gillar hur du påstår i tråden om abort att en UM:are ej kunde argumentera.

har du någon poäng?


   
SvaraCitera

glowing:

har du någon poäng?

Gör själv vad du tycker andra bör göra så slipper du vara en hycklare.


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Gör själv vad du tycker andra bör göra så slipper du vara en hycklare.

givetvis, vad skulle du vilja att jag utvecklar?


   
SvaraCitera

glowing:

givetvis, vad skulle du vilja att jag utvecklar?

Förklara varför TS är homo ifall han känner sig träffad av vad en feminist sa.


   
SvaraCitera
time
 time

glowing: om du känner dig träffad av vad en feminist sa är du ju homo.

Vi använder inte homosexuell som ett skällsord på Ungdomar.se.


   
SvaraCitera

"tjejer är horor" får man säga, men knappast "män är djur"


   
SvaraCitera

LinusZZZ:
Jo så jag hitta ett youtube klipp jag länkar det här:
https://m.youtube.com/watch?v=byQhV-_1GXs

och hon snackar om. Ögon bok och någon grupp som tycker att tjejer behandlas sämre i samhället och jag håller delvis med om det men tex i skolan blir tjejer bättre behandlade än killar för att dom är söta och inte lika stökiga och då undrar jag till alla feminister vad fuck har män gjort er? ” än är djur” fuck you Gudrun Schyman och femenistisk intiativ vad har män gjort? Män är anledningen till att ni finns tänk lite och håller med om att män inte ska våldta tjejer osv håller med till det 100% att vissa klagar på invandrare fattar jag inte det är feministerna som måste ut ur landet hjärndöda är feminister! 

Jag hatar feminister.
Mvh Linus

Du borde kanske inte anta att alla feminister är sådana efter en video på en extrem feminist. Om det är så att du tar illa upp när någon talar illa om män tänka bara att du är bättre än dem på alla sätt och vis, funkar för mig. Själv gillar jag inte feminister heller för jag anser att dem är dubbelmoral, hade en tjej i min klass som kallade sig feminist men kallade folk bög och gillade "macho" killar.


   
SvaraCitera

Albin_61: Du borde kanske inte anta att alla feminister är sådana

börjar bra

Albin_61: Själv gillar jag inte feminister heller för jag anser att dem är dubbelmoral, hade en tjej i min klass

Albin_61: dem är dubbelmoral

Albin_61: en tjej i min klass

Albin_61: borde kanske inte anta att alla feminister är sådana

men herregud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shuna:
Det kanske inte är så klyftigt att du låter hela din syn på feminister bildas av något åldrat klipp med någon udda tant som kallar sig feminist?

Typ 95+% av alla våldsdåd och sexualbrott i  världen. Blink

Män har faktiskt mer "needs" än kvinnor och behöver sexuellt umgänge mer än kvinnor. (Skämt, men om ni feminister nu kan använda sådana jackshit argument som att "Vi har inte samma rättigheter så vi kan inte använda vårt fulla potential." my ass)


   
SvaraCitera
shuna

ElliotH:

Män har faktiskt mer "needs" än kvinnor och behöver sexuellt umgänge mer än kvinnor. (Skämt, men om ni feminister nu kan använda sådana jackshit argument som att "Vi har inte samma rättigheter så vi kan inte använda vårt fulla potential." my ass)

ehh?


   
SvaraCitera

ElliotH:

Män har faktiskt mer "needs" än kvinnor och behöver sexuellt umgänge mer än kvinnor. (Skämt, men om ni feminister nu kan använda sådana jackshit argument som att "Vi har inte samma rättigheter så vi kan inte använda vårt fulla potential." my ass)

ok, du verkar ju väldigt taggad på att försöka provocera även om du uppenbarligen inte är världsetta på detta. vill du börja med att berätta vad det är för MRA-källor du använt för att "utbilda" dig själv om feminismen? 


   
SvaraCitera