Aviseringar
Rensa alla

Jag börjar trötta på alla som leker alfahannar här.


Ämnesstartare

Som jag sa, det handlar inte om att försöka. Använder inte såna begrepp som alfa, men whatever.

Asha: örsök vara dominerande på internet så ska du se hur bra det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

varför tar du åt dig då?

det är ett ganska vanligt fenomen idag att snubbar kanaliserar samma nervösa desperation genom nihilistisk genusmedvetenhet - och en hånfull attityd mot oliktänkande under täckmantel av etiskt ansvarstagande - som genom att explicit hävda sitt värde som man.

sen kan man fråga sig hur du rättfärdigar antipatin mot anarkism.......

Jag tänkte först säga att du hade en poäng. Sedan så ändrade jag mig. Du har säkert en poäng. Grejen är bara det, att även om jag kanske har samma fantasi, så försöker jag bli av med den, eftersom att jag inser att den inte alls är funktionell. Men du har rätt. Jag skulle inte blir besvärad annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe:
Som jag sa, det handlar inte om att försöka.

Sant. Om man försöker så misslyckas man per defintion. Men alltså grejen är att det beteendet överhuvudtaget fungerar inte online. 


   
SvaraCitera

är väl mest två stycken +troll. men ah börjar bli rätt irriterande. eller ja, det har varit rätt irriterande ett tag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alfahanarna här på sidan borde bli mer realistiska Skadeglädje realism är viktigt gott folk Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är mer av en alphalphamale

tumblr_inline_mi1305NtaZ1qz4rgp.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Tycker alfahannebegreppet är rätt fånigt över huvud taget.

det är för att du tillhör en untermensch-grupp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi kan kasta ut alfahanarna och ge plats åt gentlemän


   
SvaraCitera
SOMBI

kan en tjej vara alfahanne 


   
SvaraCitera

FruLiten:
alfahanarna här på sidan borde bli mer realistiska Skadeglädje realism är viktigt gott folk Skadeglädje

finns det ens några alfahannar här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog ovanligt att folk betraktar andra som "alfahanne" överhuvudtaget. Varför det inte skulle fungera förstår jag inte. Vissa personer har naturligt egenskaper som är mer lika "alfahannens" egenskaper än andra. Tror knappast de försöker ändra på sig för att det råkar passa in i en mall som är avsedd för djurvärlden.

Asha:

Sant. Om man försöker så misslyckas man per defintion. Men alltså grejen är att det beteendet överhuvudtaget fungerar inte online. 


   
SvaraCitera

de enda som utgör sig för att vara det verkar mest vara losers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
vi kan kasta ut alfahanarna och ge plats åt gentlemän

De riktiga gentlemännen skulle nog betraktas som "alfahannar" av de som använder sig av såna begrepp. Synd att så många har en gömd agenda för varför de ska försöka leka gentlemän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

finns det ens några alfahannar här?

sant typ såhär "alfahanar" (läs: fjantar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
de enda som utgör sig för att vara det verkar mest vara losers

De försöker väl hävda sig


   
SvaraCitera