Aviseringar
Rensa alla

Jag borde sova


Ämnesstartare

Men jag har ingen lust, och sen så är jag jävligt hungrig. Tror jag går till Pizza Hut senare idag, ät så mycket du vill buffé låter som en bra idé.

Få mig att gå och lägga mig, måste upp typ 8-9.


   
Citera

Speltidning:

Men jag har ingen lust, och sen så är jag jävligt hungrig. Tror jag går till Pizza Hut senare idag, ät så mycket du vill buffé låter som en bra idé.

Få mig att gå och lägga mig, måste upp typ 8-9.

Just det du har ju sån där skola[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Just det du har ju sån där skola[badgrin]

[cry]

Jag har inte pluggat på hela veckan tror jag, så borde kanske skärpa mig nu när jag har ett möte snart. Av någon anledning så går jag dit och sen så sitter jag bara och pratar med kompisar eller går ut och köper dricka/bakelser/skräpmat.


   
SvaraCitera

Jag borde sova och vill sova dessutom men jag håller på att skriva en krönika som jag vill få klar innan jag går och lägger mig.


   
SvaraCitera

Vad sugen jag blev på Pizza nu, tror jag ska gå in i köket och leta lite i frysen.. [crazy]


   
SvaraCitera

Åt american pizza igår [cool]


   
SvaraCitera

Jag bär skjorta och nästan vita jazzbrallor, mitt huvud är även rakat. Jag ser ut som en nazist [bigsmile]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag har inte pluggat på hela veckan tror jag, så borde kanske skärpa mig nu när jag har ett möte snart. Av någon anledning så går jag dit och sen så sitter jag bara och pratar med kompisar eller går ut och köper dricka/bakelser/skräpmat.

Aaaah. Jag har inte haft skola på två veckor så har inte heller pluggat på dessa två. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Aaaah. Jag har inte haft skola på två veckor så har inte heller pluggat på dessa två. [badgrin]

Har du lov eller något sånt?


   
SvaraCitera

om du ska upp 8-9 kan du ju ändå vara vaken till 1-2 och få dina 8 timmar hos john blund [smile]


   
SvaraCitera

bra matte [cry] menade 0-1 [blush]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Har du lov eller något sånt?

Lärarna är i Prag konferens.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Lärarna är i Prag konferens.

fusk! Mina lärare är så närvarande som de bara kan vara......


   
SvaraCitera

louie:

fusk! Mina lärare är så närvarande som de bara kan vara......

Aaah. En av våra lärare somnade på våran lektion, han var inte så närvarande.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Jag bär skjorta och nästan vita jazzbrallor, mitt huvud är även rakat. Jag ser ut som en nazist

[bigsmile]


   
SvaraCitera