Aviseringar
Rensa alla

Jag bryr mig verkligen inte...


Emii:

Jag vet! [cry]

Skärp dej!![mad][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön sjuka [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

Men lek med saker istället för människor då

Det är därför jag vill ha mer djur så jag en dag kan skapa mitt eget paradis med grönt gräs på golvet, växter överallt och djuren strövar fritt...[cute] Då kan jag slippa alla andra på det sättet [bigsmile]

Fernan_king:

Du behöver en kram

Men andra människor är så läskiga [sad]

Moisturizing:

Skärp dej!!

NÄ!!! [mad][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaaarfööör är människor så jobbiga?!! Man pratar om så mycket tråkiga alldagliga saker, inget är intressant längre. Jag vill ha ett jobb, en lägenhet och en massa annat men allt går så lååångsamt!

Gud vad jag klagar, jag blir trött på mig själv till och med [confused]


   
SvaraCitera

oki [smile]


   
SvaraCitera

Emii:

Det är därför jag vill ha mer djur så jag en dag kan skapa mitt eget paradis med grönt gräs på golvet, växter överallt och djuren strövar fritt... Då kan jag slippa alla andra på det sättet

Svenska landsbygden är utmärkt ifall man vill vara ifred.


   
SvaraCitera

Emii:

Men andra människor är så läskiga [sad]

[blush] Så du tycker jag är läskig? [cry]


   
SvaraCitera

Emii:

Jag kan ju börja med att säga att jag hatar människor.

skärp dej vafan asså visstr d finns idioter men dom flesta e ju riktit sjyssta typer.


   
SvaraCitera
smisk

mm cynism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emii:

Jag vill ha ett jobb, en lägenhet och en massa annat men allt går så lååångsamt!

Gud vad jag klagar, jag blir trött på mig själv till och med [confused]

Du projicerar ditt eget självhat på andra människor, således lägger du skulden för din egen olycka på andra.
Lösning är att skaffa ett jobb och skaffa ett eget boende, och på så sätt bli nöjd med sin egen livssituation.


   
SvaraCitera

Emii:

Jag kan ju börja med att säga att jag hatar människor. Dom är otroligt egoistiska och onda varelser som inte borde finnas på denna jord! För det andra har jag blivit så jävla slarvig, jag läser inte igenom saker ordentligt, jag lyssnar inte ens ordentligt när någon pratar i telefon. [shake]

Vad i heliga helvete? [crazy] Det där var nog det absolut mest osammanhängande stycke text jag läst i hela min karriär på um, och jag älskar det! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emii:

Vad gäller titeln på tråden så bryr jag mig inte mycket om vad folk pratar om utan jag tänker sarkastiska elaka tankar i huvudet om att dom ska hålla käften.

Nu ska jag lägga mig och ligga och tänka på hur jävligt livet är! Godnatt onda varelser!

Ditt undermedvetna börjar tydligen synas, alltså allting som du har förtryckt, som du gömt undan och hållit inom dig om behöver väl få komma ur dig. Alltså om saker du "egentligen" tycker och tänker till om. Och att du helt enkelt inte orkar bry dig eller engagera dig om andra lika mkt som tidigare - för att du helt enkelt har ledsnat och inte kanske t.o.m. inte får ut något utav det - ingen vinning därmed behöver du inte bry dig. Du orkar inte. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Good for you. Good for you.

Önskar att jag kunde bry mig lika lite som du, eller snarare tro att jag inte brydde mig lika mycket som du.


   
SvaraCitera

Jag är typ också sån. Men efter många år, typ när man reste bort med polare osv så började dom upptäcka min otäcka pms 😛


   
SvaraCitera

Jag har börjat undvika människor istället. Känns skönare så. För om man tänker efter så bryr sig människor bara om sig själva.


   
SvaraCitera