Aviseringar
Rensa alla

jag certifierar härmed er konst.


Ämnesstartare

det förekommer alldeles för mycket substanslös och intetsägande konst här i världen, men nu ska det ta mig fan bli ändring på det! posta era kreationer i den här tråden, så har era verk en chans att certifieras med mörknäs - seal of approval.

ni kan posta vad som helst, oavsett om det är ert paint-mästerverk, er nyskrivna låt, en redogörelse för era toalettvanor eller er flickväns trosor, så länge ni anser att det är konst. sen gör jag ett uttalande, och om jag anser att det ni gör är konst, så får ni en seal of approval.

posta era kreationer nu! [y]

Image


   
Citera

Det är inte så det fungerar. Om jag är konstnär och doppar min erigerade penis i ett glas med o'boy och säger att det är konst, då ÄR det konst. Capische?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pervodurabo:

Det är inte så det fungerar. Om jag är konstnär och doppar min erigerade penis i ett glas med o'boy och säger att det är konst, då ÄR det konst. Capische?

nej. det funkar som så att du gör det, sen postar du i den här tråden, sen säger JAG att det är konst, för det skulle jag göra. då är det konst. så, genomför! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konst.

somna nu 039.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

popbarn:

konst

mycket djupsinnigt verk, lämnar mycket åt fantasin. du passerar provet!

edit: nu postade du ju en bild, som inte kvalificerar sig, då blir det fail 🙁 men om du menar själva rummet, vilket jag antar att du gör, så blir det godkänt ändå. verket är härmed certifierat! [y]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag postar väl en teckning som du kan totalsåga då...

hhkhg.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag återkommer med naket! [no-no]


   
SvaraCitera

konst

UM.bmp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mimin:

Bifogade bilder

säkert jättebra rent tekniskt, kanske, jag vet inte, men det säger mig inget överhuvudtaget. teckning, som du säger, kan jag gå med på. men konst? icke! [no-no] vänligen försök igen vid ett senare tillfälle [y]

lockbete:

Bifogade bilder

utmärkt idé och genomförande, du kvalificerar dig! [y]

Image

bloodflowers:

Jag återkommer med naket! [no-no]

bara det där inlägget är värd en seal of approval, faktiskt! [y]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bered er.

the coool guy.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaG ÅTERKOMMER UTAN KLÄDER IHIHIIIII


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Bifogade bilder

är det där en referens till duke nuk'em 3d? oavsett så är ditt verk härmed certifierad konst!
Image

popbarn:

jaG ÅTERKOMMER UTAN KLÄDER IHIHIIIII

redan gjort, och jag känner att jag borde gjort en seal of fail också! [no-no]


   
SvaraCitera

mörknäs:

utmärkt idé och genomförande, du kvalificerar dig!

åhh tack!! du borde ta alla bilder och sånt och sätta ihop ett kollage eller nåt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

åhh tack!! du borde ta alla bilder och sånt och sätta ihop ett kollage eller nåt 🙂

idag sysslar jag inte med skapande, idag sysslar jag med att vara självgod kulturfascist! [y]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera