Aviseringar
Rensa alla

JAG DÖR


Ämnesstartare

DETTA ÄR DEN SÄMSTA DAGEN I MITT LIV TYP. Helt plötsligt så sprang verkligheten ifatt, FYHELVETE! [cry] Kommer nog att vara ännuuuuuu mer oaktiv på den här helvetesidan p.g.a kommer att ha dödslängtan ett tag framöver. [smile]

Tror dock att detta kommer att medföra en massa bra i framtiden förutsatt att jag fåår den hjälllppppppp jag behöver (är skeptisk till detta). Var dock ej beredd på att det skulle ske nununu.

HAar ni varit med om liknande? Typ saker som känts som att det är LIVETS UNDERGÅNG men har resulterat i bra saker?


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad har hänt, då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Vad har hänt, då!

Massa, måste bli helt ren för min överlevnad. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flyttade från ena sidan sthlm till andra sidan sthlm. kanske en av de bästa sakerna som hänt mig. förstod aldrig hur dåligt jag mådde innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det tog kanske 2 år innan det blev bra på det nya stället. men det nya stället fanns det möjligheter att må bra på, det fanns inte på det gamla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland känns småsaker som jordens undergång, man kommer aldrig mer bli glad, osv. Ibland är det stora saker som på sitt sätt skulle kunna innebära jordens undergång, eller åtminstone ens egen undergång. Man om man vill, så undergår man förhoppningsvis inte! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR EJ SMÅSAK. [cry] Önskar att det vore.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på massa saker som jag ej kommer klara av att göra utan att vilja dö p.g.a detta. [smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klarade: 5h

Kommer aldrig, aldrig att bli ren. [smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera

Vad är det för något du har i dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Vad är det för något du har i dig?

Just nu eller vanligtvis?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Just nu eller vanligtvis?

Just nu, kanske. Eller vad du syftar på att du måste sluta ha i dig. ("bli ren").


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Just nu, kanske. Eller vad du syftar på att du måste sluta ha i dig. ("bli ren").

Just nu har jag party på etylmorfin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starta bättre trådar daaa.... [zzz]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Just nu har jag party på etylmorfin.

Låter arbetsamt. Tror det kommer bli bra i slutändan, härda ut!


   
SvaraCitera