Aviseringar
Rensa alla

Jag e så jävla olycklig


Ämnesstartare

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Känner sådan fruktansvärt stor frustration över mitt liv och mig själv och det känns som att vad jag än gör går allting åt helvete och vad faaaaaaaaaaaaaaan. Allting är fan jävligt dåligt egentligen. OCH JAG FÅR ÅNGEST ÖVER MIN FRAMTID, FÖRFAN, MÅSTE SKAFFA MIG NÅGON JÄVLA LIVSPLAN SNART ååååååååå. Och allting äter upp mig inifrån och snart är jag ett ickefunktionellt hål bara. Blä.

Jag vill inte hörrni, jag vill inte vill inte vill inteeeee.


   
Citera
Ämnesstartare

feel ya

allt är en ond cirkel av besvikelse


   
SvaraCitera
Paseo

run away, run away and save your life
run away if you want to survive
kärlek till dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick mer vin då^^


   
SvaraCitera
Paseo

run away you better break free
you better keep the faith and run away


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men neeej, vännen! [sad] Ta det lugnt, andas! Ta en sak i taget. Du kan inte börja tänka på allt som är fel och allt du vill ändra på en gång för då exploderar du och det är inte en bra metod för att handskas med sånahär tankar. Du får försöka ta en sak i taget, en dag för sig. Din framtid löser sig, jag LOVAR. Du är en smart, begåvad, fantastisk tjej och du kommer lyckas kanonbra med det du vill. Om du inte vet vad du vill, så stressa inte. Det kommer du veta så småningom. Tills dess tycker jag du ska försöka ha kul, för det förtjänar du! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du går ju en utbildning och har en snuttig partner hallå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkt skriva nå fint och bra och så men du får ett omtänksamt [love] istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lossas vampyr:

drick mer vin då^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PLUS: om det är till nån tröst, så hade jag värsta livsplanen och visste precis vad jag skulle göra. Nu, en termin innan examen, känner jag "eeeh elllerrrr vill jag göra nåt annaaaat???".

Allt jag säger är: ibland är saker inte bestående. Man vill något ena stunden, men vill något annat andra stunden. Gör det du vill NU, skit i framtiden. Det löser sig. Gör det du vill nu så kommer du hitta en väg som tar dig dit du vill.

mvh klyschbruden. nämen seriöst, gör så. det kommer lösa sig jag svär.


   
SvaraCitera
Paseo

ainos:

Allt jag säger är: ibland är saker inte bestående. Man vill något ena stunden, men vill något annat andra stunden. Gör det du vill NU, skit i framtiden. Det löser sig. Gör det du vill nu så kommer du hitta en väg som tar dig dit du vill.

detta är mkt mkt sant


   
SvaraCitera

jag mår också dåligt och är stressad över ALLT och livsplaner hit o dit och ODEFINIERADE RELATIONER (OCH DE DÄR JÄVLA TJEJKOMPISARNA SOM MANBA AAAAAH SLUTA GULLA ER JAG VILL INTE HA COMPETITION) och lägenhet och pengar och livet och ouääääääääää

kommer aldrig bli vuxen nog att njuta av vin heller,fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

Men neeej, vännen! Ta det lugnt, andas! Ta en sak i taget. Du kan inte börja tänka på allt som är fel och allt du vill ändra på en gång för då exploderar du och det är inte en bra metod för att handskas med sånahär tankar. Du får försöka ta en sak i taget, en dag för sig. Din framtid löser sig, jag LOVAR. Du är en smart, begåvad, fantastisk tjej och du kommer lyckas kanonbra med det du vill. Om du inte vet vad du vill, så stressa inte. Det kommer du veta så småningom. Tills dess tycker jag du ska försöka ha kul, för det förtjänar du!

Wow vad fint o bra skrivet, tycker om hur du tänker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whiskey är ett bra lagligt alternativ också.. Speciellt i samband med cigg eller nikotinrika cigarrer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

allt är en ond cirkel av besvikelse

Jaa....
Feel ya too.

Paseo:

run away, run away and save your life
run away if you want to survive
kärlek till dig

[love][love][love]

ainos:

Ta det lugnt, andas!

ainos:

PLUS:

Tacktacktack för dina visa och fina ord. Ska ta åt mig dom så mycket jag kan, hur svårt det än må vara.
Dold text: Har printat och hävt som bakgrund på skrivbordet [blush]
Du är så bra [love]


   
SvaraCitera