Aviseringar
Rensa alla

Jag fick en Hultsfredsbiljett :s


André Vifot Haas:
Jag ska dit fredag och lördag.

va skaru se?


   
SvaraCitera

ska peta på dig om ja ser dig

närå d vågar ja inte


   
SvaraCitera

Jag vill se:
Arctic Monkeys
Band of horses
Bastille 
Imagine Dragons
Mew
Movits
Phoenix
Two door cinema club

Alltså vad håller jag på med?!??! Varför ska jag inte gå... ALLA dessa band är fantastiska.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

va skaru se?

Kings of Convenience, Trentemøller, Portishead, Band of Horses, This is Head och Fatboy Slim. 


   
SvaraCitera

Du kan ge den till mig annars......

Edit: Nej, just det, är på Dreamhack då.


   
SvaraCitera

Schism: Dreamhack

 tööööönt


   
SvaraCitera

isola: tööööönt

med nöje


   
SvaraCitera

Schism: Edit: Nej, just det, är på Dreamhack då.

Fyfaaan!
Har dock jobbat när det varit i annexet/globen. Sällan vi har event med så många stiliga karlar samlade. Chocken.


   
SvaraCitera

Schism:
Du kan ge den till mig annars......

Edit: Nej, just det, är på Dreamhack då.

jag trodde det bara var typ 16-åringar där?

brukar du åka dit? hur äre?


   
SvaraCitera

Mycket glad

Fingerprints:
Jag vill se:
Arctic Monkeys
Band of horses
Bastille 
Imagine Dragons
Mew
Movits
Phoenix
Two door cinema club

Alltså vad håller jag på med?!??! Varför ska jag inte gå... ALLA dessa band är fantastiska.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag trodde det bara var typ 16-åringar där?

brukar du åka dit? hur äre?

Låt oss säga att man ska åka dit som singel och ragga/bli raggad på.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Låt oss säga att man ska åka dit som singel och ragga/bli raggad på.

av alla jättesvettiga wownördar mvh fördom


   
SvaraCitera

isola:

av alla jättesvettiga wownördar mvh fördom

Det var min förvänting också när jag skulle jobba på det här första gången. Men blir inte ens så uppvaktad av snygga män på hockeymatcherna. Sen fanns det ju vissa klassiska töntar som knappt kan säga vad de vill beställa.


   
SvaraCitera

Blivande_japan: jag trodde det bara var typ 16-åringar där?

brukar du åka dit? hur äre?

De flesta är mellan 14 och 18, men det finns rätt många äldre också. Det här blir tredje året i rad jag åker dit (den här gången med tre vänner). Gillar man att spela dator- och tv-spel mot främlingar, testa nya spel, hänga med i kulturen, kunna gå klädd hur slappt som helst utan att sticka ut etc. så är det rena guldgruvan. Det är därför vi ska dit - inte för att sitta stationerade vid en dator dygnet runt. Förmodligen är vi bara där några timmar innan vi drar vidare mot västkusten eller tar en kväll på sta'n.


   
SvaraCitera

Schism:

De flesta är mellan 14 och 18, men det finns rätt många äldre också. Det här blir tredje året i rad jag åker dit (den här gången med tre vänner). Gillar man att spela dator- och tv-spel mot främlingar, testa nya spel, hänga med i kulturen, kunna gå klädd hur slappt som helst utan att sticka ut etc. så är det rena guldgruvan. Det är därför vi ska dit - inte för att sitta stationerade vid en dator dygnet runt. Förmodligen är vi bara där några timmar innan vi drar vidare mot västkusten eller tar en kväll på sta'n.

ah okej, nice!


   
SvaraCitera