Aviseringar
Rensa alla

JAG FICK G I ALLA ÄMNEN


Ämnesstartare

Jag fick G i alla ämnen och inget VG lr MVG:O hejkattunge fick nästan alla MVG....


   
Citera
Ämnesetiketter

Ok

Dold text: Ihihih [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ju dålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

du är ju dålig

Flåt..:)


   
SvaraCitera

G i alla ämnen är ju bättre än att få IG i något ämne i alla fall! va nöjd nu ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer typ få ett MVG, ett VG, och resten G. ( kanske två IG... But I'm positive [party] )


   
SvaraCitera
Åtta

Det var ju dåligt av dig. [n]


   
SvaraCitera

Jag kommer att få MVG i 11 ämnen och resten IG 🙁


   
SvaraCitera

Lightsbane:

G i alla ämnen är ju bättre än att få IG i något ämne i alla fall! va nöjd nu ^^

Fast MVG i allt utom ett ämne, där man har IG, är ju faktiskt bättre än G i alla ämnen.


   
SvaraCitera

Ojdo333:

Jag fick G i alla ämnen och inget VG lr MVG:O hejkattunge fick nästan alla MVG....

Men det är la bra?

jag har två mvg och resten vg... [ops]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Fast MVG i allt utom ett ämne, där man har IG, är ju faktiskt bättre än G i alla ämnen.

Asså, det finns hur många kombinationer som helst som är bättre än bara G i allt. Men att ha G i allt är i vilket fall bättre än att ha IG i något av grundämnena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lightsbane:

G i alla ämnen är ju bättre än att få IG i något ämne i alla fall! va nöjd nu ^^

jaaa:D

Nickynamo:

Jag kommer typ få ett MVG, ett VG, och resten G. ( kanske två IG... But I'm positive )

Grattis:)


   
SvaraCitera

Jag fick kassa betyg på Högstadiet, eller jag tyckte det var kasst i alla fall. 3 VG och resten G. På gymnasiet så har jag lyckats få VG i 70% av ämnena i alla fall, så jag är nöjd[smile]


   
SvaraCitera

Jag kommer också få allt G, förutom ett ämne där jag kommer få IG.[smile]


   
SvaraCitera

Och så här i efterhand så förtjänade jag inte VG betygen på högstadiet, var inte bra i skolan alls då.


   
SvaraCitera