Aviseringar
Rensa alla

Jag fick inte mönstra, men jag vill!


Ja gjorde lumpen 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

försvara andra


   
SvaraCitera

Så det är din passion att ta livet av andra människor?


   
SvaraCitera

Genius GZA:

en soldat ska kunna döda om det behövs, men ska inte tränas till en mördarmaskin

Jag är nog ändå en av få som skulle klara av de, dem flesta som går in i lumpen har inte modet att döda någon de tänker inte ens tanken på de.


   
SvaraCitera

cannabis:

Jag är nog ändå en av få som skulle klara av de, dem flesta som går in i lumpen har inte modet att döda någon de tänker inte ens tanken på de.

I princip alla skulle kunna döda en person om det verkligen behövdes under extrema situationer, är du stolt över att kunna döda folk utanför sådana situationer?


   
SvaraCitera

Genius GZA:

I princip alla skulle kunna döda en person om det verkligen behövdes under extrema situationer, är du stolt över att kunna döda folk utanför sådana situationer?

Klart de kanske kan men de blir för mycket tvek för dem de kommer skaka. Vadå stolt jag är den jag är och jag tycker att jag borde bli ägnad de jag är bra på. Så dem gör i usa att man kan bli soldat istället för fängelse. I Sverige vill dem bara ha personer med bra betyg och språk och då menar jag avancerad svenska, deras fysik är viktig de förstår ja men de satsar på fel grejer.


   
SvaraCitera

cannabis:

och jag tycker att jag borde bli ägnad de jag är bra på.

Den här missuppfattningen är vanlig, armén vill inte ha några "rambos". Dessutom tror jag du skulle skaka om du dödade någon också, som de flesta, det är ju som vi alla vet endast få med psykiska problem som inte tar illa vid sig av att avliva en annan människa.


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Den här missuppfattningen är vanlig, armén vill inte ha några "rambos". Dessutom tror jag du skulle skaka om du dödade någon också, som de flesta, det är ju som vi alla vet endast få med psykiska problem som inte tar illa vid sig av att avliva en annan människa.

jag vet de inte vill ha några rambos och de suger .


   
SvaraCitera

Jag vill göra lumpen men jag kommer förmodligen inte klara av det 🙁


   
SvaraCitera

jäffla lekskola


   
SvaraCitera

ska SKRATTA åt alla som gör lumpen
sitta där me min pizza o chokladtårta o mumsa i mig medan ni dör av kämpis


   
SvaraCitera

ohYEA_:

ska SKRATTA åt alla som gör lumpen
sitta där me min pizza o chokladtårta o mumsa i mig medan ni dör av kämpis

Du vet att du vill göra lumpen med mig egentligen. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Du vet att du vill göra lumpen med mig egentligen. [crazy][crazy]

ja, på dina axlar :s 😀


   
SvaraCitera

När jag fick brevet om mönstring då jag skulle fylla i mina egenskaper och så ljög jag och sa att jag var associal och så vidare. (Då ville jag verkligen inte göra det)
Nu 2 år senare ångrar jag mig djupt. Kan tänka mig att det är en upplevelse. Någon som hört talas om någon i min situation som fått göra det? Eller är det lika bra att ge upp alla tankar på det?


   
SvaraCitera

Glömde skriva att på grund av mitt brev så fick jag inte mönstra =/


   
SvaraCitera