Aviseringar
Rensa alla

Jag förstår inte vad jag betyder för honom?..


Ämnesstartare

Jo nu är det så att min kille och jag har vart tillsammans i ca 4 månader och jag tycker att vi har en ganska bra relation och jag älskar honom det gör jag verkligen men nu på senaste tiden har han börjat bete sig konstigt eller han säger till mig heeela tiden att göra saker för honom tex hämta vatten när vi ligger och myser eller att jag ska klia hans rygg hela tiden, men han gör liksom aldrig något för mig och sedan är vi alltid hemma hos honom han orkar aldrig ta tiden att komma till mig och det är typ alltid jag som frågar om att träffas, och saken är den att när han väl frågar om saker så gör jag det alltid liksom ja säger aldrig nej typ. Jag förstår verkligen inte om det är något jag gör fel men det är att jag känner mig inte uppskattad när jag väl gör så mycket för honom.. Vad ska jag göra???


   
Citera
Ämnesstartare

han verkar ta dig för givet. berätta för honom att det inte är okej. 


   
SvaraCitera

Låtsas ha ont i huvudet någon gång när du är hos honom och se om han bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AuriSacraFames:
Låtsas ha ont i huvudet någon gång när du är hos honom och se om han bryr sig.

Jag sa till honom idag att jag mådde dåligt när han sa att vi skulle iväg och träffa hans kompisar och han tvinga med mig endå.....


   
SvaraCitera

jhgfdsa:

Jag sa till honom idag att jag mådde dåligt när han sa att vi skulle iväg och träffa hans kompisar och han tvinga med mig endå.....

Gör slut. Skaffa någon som förtjänar dig.


   
SvaraCitera
reben

frågar du nånsin hnm om han kan göra saker för dig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
frågar du nånsin hnm om han kan göra saker för dig då

aa, ibland. Får oftast ursäkter till svar...


   
SvaraCitera

nästa gång du mår dåligt så skiter du i att följa med, han kan ju inte tvinga,  isåfall får han ju dra med dig 


   
SvaraCitera

lägg mindre tid på honom, och koncentrera dig på ditt eget liv ett tag. vet att det kan vara svårt mot någon man gillar - men när han inte lägger samma energi på dig ska inte du behöva anstränga och slita dig för dennes skull. det är för destruktivt.

berätta gärna hur du känner för honom dessutom, annars sker det ingen förändring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
lägg mindre tid på honom, och koncentrera dig på ditt eget liv ett tag. vet att det kan vara svårt mot någon man gillar - men när han inte lägger samma energi på dig ska inte du behöva anstränga och slita dig för dennes skull. det är för destruktivt.

berätta gärna hur du känner för honom dessutom, annars sker det ingen förändring

Jag gjorde det en gång och de slutade med att vi inte träffades på 7 dagar


   
SvaraCitera

Vill du verkligen vara i ett förhållande med någon som bevisligen inte bryr sig om dig?


   
SvaraCitera

jhgfdsa:

Jag gjorde det en gång och de slutade med att vi inte träffades på 7 dagar

men säg att han tar dig för givet, liksom ply nämnde? huvudsaken är att du förmedlar ditt missnöje för att han ska förbättra sig. tankeläsning går ju inte


   
SvaraCitera

Som 019linnea sa, försök koncentrera dig på dit själv ett tag. Fråga inte om ni ska ses, utan vänta tills han frågar dig. Då kanske han hinner sakna dig lite. Sen kan du ibland säga att du inte kan ses för att du har annat för dig. Då kommer han antagligen känna att du har annat i ditt liv än enbart honom och att han måste anstränga sig för att få ha kvar dig. Tror han att han är det enda du har och att han är allt för dig så är det lätt att han tar dig för givet. Självklart ska du visa att du älskar honom och inte hålla undan dina känslor. Men låt honom sakna dig lite också och säg inte ja till allt 🙂


   
SvaraCitera