Aviseringar
Rensa alla

Jag förstår mig inte på människor


Ämnesstartare

Om man tycker någon är snygg, borde man inte prioritera att vara med den personen över allt annat, jobb, studier, eller andra uppgifter man har givit sigsjälv? Tydligen inte, det är sjukt förvirrande. Förvirrad Om jag exempelvis sagt att jag vill träffa någon, då ser jag till så det blir hyfsat snart. Jag hatar nämligen att skapa förväntningar som jag inte kan infria. Andra verkar inte tänka så alls. Fattar inte... Förvirrad


   
Citera
b1son

jo tkr timothy dalton e snygg
prioriterar att va med han över allt annat
skiter i restraining orders o så


   
SvaraCitera
b1son

förstår ej riktigt
har du 1 annorlunda definition på snygg än andra eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
förstår ej riktigt
har du 1 annorlunda definition på snygg än andra eller ?

Nej, om någon säger att den tycker man är snygg så är det väl så? 


   
SvaraCitera
b1son

Jag finns nog inte: Nej, om någon säger att den tycker man är snygg så är det väl så?

ja men vrf skulle man prioritera att va med 1 person man tkr e snygg över allt annat? krävs d inte mer endå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej? vrf

vilja träffa betyder väl att man är nyfiken på hur denne är som person? och att man har förväntningar på att den ska vara bra... så det är lite som att jag skulle "argumentera" för att äta sushi är det viktigaste som finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:

ja men vrf skulle man prioritera att va med 1 person man tkr e snygg över allt annat? krävs d inte mer endå

som vad? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:
Om man tycker någon är snygg, borde man inte prioritera att vara med den personen över allt annat, jobb, studier, eller andra uppgifter man har givit sigsjälv?

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Jag finns nog inte: Om man tycker någon är snygg, borde man inte prioritera att vara med den personen över allt annat, jobb, studier, eller andra uppgifter man har givit sigsjälv?

Nej, utseendet räcker inte. Men är det någon man klickar med/ får en djupare psykisk samhörighet med så är det onekligen något man vill prioritera. 

Jag finns nog inte: Om jag exempelvis sagt att jag vill träffa någon, då ser jag till så det blir hyfsat snart. Jag hatar nämligen att skapa förväntningar som jag inte kan infria. Andra verkar inte tänka så alls. Fattar inte...

Det är väldigt mentalitetsdestabliserande när det blir såLedsenHjärta Men så vitt min erfarenhet sagt mig så kan även de som bryr sig mycket om en lätt tappa kontakten med en under långa perioder och ändå bry sig. Det som avgör saken är snarare om man sedan får kontakt igen och det känns bra. Det är nästan ett bättre tecken på att man bryr sig ömsesidigt än att alltid vara ivrig. Tror jag, men jag är ingen guru så känna fri att rätta


   
SvaraCitera