Aviseringar
Rensa alla

Jag fyller 20 år (snart)! [party]


Ämnesstartare

Yeah that's right! Det är lite av ett a lá Sweet 16 fast större när man fyller 20 år [bigcheers]

Till saken hör att: jag vet inte HUR jag ska fira födelsedagen denna gång! När jag fyllde 18 år hade jag en lyxig tjejmiddag för mina närmsta 10 tjejkompisar och därefter utgång med dessa. Skulle kunna ha något liknande men jag vill helst göra något roligare: t.ex åka Limosine till en het klubb som är 'förberedd för mig', ha en stor lokalfest för både tjej/killkompisar med något speciellt tema och anställa dansare/strippor/dj's/komiker eller resa, (kryssning/flyg) och fira med vänner.

I WANNA MAKE IT BIG, ya' höörd? [cool]

So give me some fresh/stylish/cool tips, please 😉


   
Citera
Ämnesstartare

GRATTIS ALLTSÅ!
TRODDE FAN ALDRIG DENNA DAGEN SKULLE KOMMA


   
SvaraCitera
blum
 blum

okej, du är gammal och har mycket pengar. gratz :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch [confused] Låter vidrigt. Är du en brat eller liknande? Mår lite illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Låter vidrigt.

Den ende som låter vidrig här är du som förmodligen firade din 20-årsdag i en rutten liten stuga ute på landet, själv, din BONDE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brunettella:

Den ende som låter vidrig här är du som förmodligen firade din 20-årsdag i en rutten liten stuga ute på landet, själv, din BONDE!

Nej.. Men brats och nyrika snorungar är det värsta jag vet. Ska ni ha knark på den fina festen? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Nej.. Men brats och nyrika snorungar är det värsta jag vet. Ska ni ha knark på den fina festen?

Lägg ner nu. Jag är varken BRAT eller NYRIK så det så.
Du får gärna komma med tips a lá snöbollskrig, prommenader och tekväll med billig princesstårta, men sitt fan inte där och snacka om knark och vad du tycker är det värsta du vet.
ON TOPIC ftw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

du är gammal

ung annars. Gammal är man när man är 40 + enligt min mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

GRATTIS ALLTSÅ!
TRODDE FAN ALDRIG DENNA DAGEN SKULLE KOMMA

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bäst att börja pensionsspara med tanke på att du har ena foten i graven! [no-no]


   
SvaraCitera

Varför är det så viktigt med en limo. Tycker du ska hyra en lokal ... köpa in mat och ta dit dina bästa vänner. Mycket roligare än att föröska skryta o skit. Jag är med en sådan som inte orkar det. [smile]

En fet lokal och dj senare på kvällen funkar alltid 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte folk blir så sugna att skriva eller ge några tips när det handlar om unga som skall "fira" något, som egentligen (enligt de flesta) antagligen inte är speciellt värt att fira.

lyxkryssning låter väl festligt? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis i förskott.
Jag personligen gillar inte att bli firad på födelsedagen då jag inte anser det är något speciellt med att man blir ett år äldre. Känns som en ganska meningslös sak att fira. Dock så tycker inte min omgivning det så det firas endå.

Kan ju börja med att säga skippa limon. Jag har åkt det några gånger tidigare och det är nästan mer pinsamt att åka limo än glamoröst. Specielt när man bara ska åka det för att man tror det är speciellt eller för att man vill visa upp sig genom att betala 1500kr för att åka en lång bil. Känns ju ganska löjligt eller hur?
Middag + trevligt sällskap och ev fest på det utan pampiga överdrifter som får en se fånig ut.

Om du bor i Stockholm så är mitt tips till dig att dra till någon grym nattklubb som bokat bort åt er och festa loss. Men lämna limo, tiaror, balklänningar och sånt trams hemma. Bättre att se proper ut än gå till överdrigt, man blir endå genomskådad ganska snabbt. 🙂

Café Opera och Hells Kitchen är enligt mig dom 2 absolut bästa klubbarna. Hör av dig till mig om ni ska till cafét så kan jag hjälpa med lite av det ena och det andra. Är där själv 2-3 ggr i veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera