Aviseringar
Rensa alla

Jag går inte i skolan


Ämnesstartare

Går inte i skolan. Jobbar inte. Vet ni sååå skönt jag har det?
Och snacka inte om min framtid här. Jag har råd att leva som jag gör.. sorry, men var tvungen att säga det. Så ni har inget att säga till om 😉


   
Citera
KSENIA

Otroligt, fantastiskt roligt för dig. Jag gör in princip samma sak, dvs INGENTING. Blir så förbannat rastlös


   
SvaraCitera
smisk

Wow, vad skönt att jag kommer ha en bra framtid då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Om du inte tröttnar om ett år eller så, så kommer du i alla fall få ångest över det.


   
SvaraCitera

Grattis, du är nu en parasit på det svenska samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken extrem intelligens du lär besitta! Jag är jävligt avundsjuk, måste jag säga[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elmas:

Går inte i skolan. Jobbar inte. Vet ni sååå skönt jag har det?
Och snacka inte om min framtid här. Jag har råd att leva som jag gör.. sorry, men var tvungen att säga det. Så ni har inget att säga till om 😉

Kanske nu medan du bor hemma och snyltar av dina föräldrar. Tro mig, du kommer bli totalförstörd när du flyttar hemifrån, utan jobb, utan hjärnkapacitet eller utan någon som helst utbildning. Så länge inte dina snälla föräldrar skickar pengar till dig då också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Kanske nu medan du bor hemma och snyltar av dina föräldrar. Tro mig, du kommer bli totalförstörd när du flyttar hemifrån, utan jobb, utan hjärnkapacitet eller utan någon som helst utbildning. Så länge inte dina snälla föräldrar skickar pengar till dig då också.

Jag får hela tiden pengar. Bor lite i Sverige och ibland i vårt hus i Turkiet. Jag tror inte jag kommer att bli totalförstörd. Jag tror att jag kommer att få ett underbart liv där allt jag gör får ett värde. Du däremot, du kommer jobba tills du blir 65, bli sönderstressad och när du är 70 kommer du tänka tillbaka och tänka "Vad gjorde jag med mitt liv?".


   
SvaraCitera

Elmas:

Vet ni sååå skönt jag har det?

Nej, och jag hoppas aldrig att jag kommer i en sådan grad av tristress att jag nedlåter mig till att skapa sådana här trådar på UM.


   
SvaraCitera

Det är rätt. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elmas:

Jag får hela tiden pengar.

Lust att förklara hur? Annars är det lite svårt att hålla med.

Elmas:

Jag tror att jag kommer att få ett underbart liv

Kanske.

Elmas:

där allt jag gör får ett värde

Dock inte detta.

Elmas:

Du däremot, du kommer jobba tills du blir 65, bli sönderstressad och när du är 70 kommer du tänka tillbaka och tänka "Vad gjorde jag med mitt liv?".

Nej, jag läser en utbildning för att få ett syfte med mitt liv samt så att jag kan börja jobba med det jag verkligen är intresserad av. Istället för ägna livet åt ångestfyllt jobbsökande som aldrig leder någon vart.

Människor blir alltid ångerfulla vad de har gjort med sitt liv. Om man hade ägnat hela livet åt vad man velat, så skulle man ångrat sig att man inte gått en utbildning istället. Jag känner många som sagt det personligen och då handlar det om bara några år som de missat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Nej, och jag hoppas aldrig att jag kommer i en sådan grad av tristress att jag nedlåter mig till att skapa sådana här trådar på UM.

Då är vi två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Nej, och jag hoppas aldrig att jag kommer i en sådan grad av tristress att jag nedlåter mig till att skapa sådana här trådar på UM.

"Tristress"? Jag har tid att göra vad jag vill och jag gör det också.
Varje dag är ett nytt äventyr 🙂 Jag är här av samma anledning som de flesta andra. Ge och få råd. Inget annat. Trött av pluggandet ikväll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elmas:

Ge och få råd.

Jaha, ja självklart var det därför, skryta om pengar på ett forum där det pratas om jobb och utbildning när man inte är intresserad av det själv hjälper massor.


   
SvaraCitera