Aviseringar
Rensa alla

Jag går inte i skolan


Hando

Elmas:

snacka inte om min framtid här. Jag har råd att leva som jag gör

Yrkeskriminell? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Elmas:

Jag har tid att göra vad jag vill och jag gör det också.

Ja, det vore ju hemskt om du hävdade motsatsen. Skulle nog kännas ganska drygt att inte plugga eller gå i skolan och dessutom klaga på att man har för lite tid.

Elmas:

Varje dag är ett nytt äventyr 🙂

Precis som för mig. Aldrig vet man vad som väntar.

Elmas:

Trött av pluggandet ikväll?

Ohnej, jag har inte öppnat en endaste bok idag. Och tänker troligen inte göra det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skryta... kalla det vad ni vill. Det här är mitt liv. Jag accepterar att ni gör det ni vill (måste?). Jag njuter i alla fall av mitt liv och det är det enda som betyder något för mig.


   
SvaraCitera
Åtta

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Grattis, du är nu en parasit på det svenska samhället.

Inte nödvändigtvis. [no-no] Jag går inte i skolan, och jag jobbar heller inte. Men jag mottar inte pengar från någon, inklusive staten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elmas:

Jag är här av samma anledning som de flesta andra. Ge och få råd.

Oj oj oj, du vet inte mycket om UM du. Ta den här:
Image
Du kommer att behöva den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, avundsjukan som genomsyrar den här tråden alltså! WOAH!


   
SvaraCitera

Inte jag heller. Men ska senare.

Och btw, du är ett troll.


   
SvaraCitera

Elmas:

"Vad gjorde jag med mitt liv?".

De kommer du o tänka när du är 35


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Grattis, du är nu en parasit på det svenska samhället.

Oh please... Vilken typisk working class hero-anmärkning. No offence, men live and let live, ffs.


   
SvaraCitera

Vi har sett den här sortens troll förut.

Att inte gå i skolan är skit för övrigt. Jag gör det själv och det är kasst.


   
SvaraCitera

Elmas:

Jag får hela tiden pengar. Bor lite i Sverige och ibland i vårt hus i Turkiet. Jag tror inte jag kommer att bli totalförstörd

Och vad hade du tänkt göra när dina föräldrar dör? Då står du där utan vare sig jobb eller utbildning.


   
SvaraCitera

Pelle Pelikan:

Och vad hade du tänkt göra när dina föräldrar dör? Då står du där utan vare sig jobb eller utbildning.

Arv! 😮


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Arv! 😮

Det kan hon inte vara säker på. Hennes föräldrar kanske blir bankrutta, eller så bestämmer de sig för att skänka hela rasket till välgörenhet.


   
SvaraCitera

Pelle Pelikan:

Det kan hon inte vara säker på. Hennes föräldrar kanske blir bankrutta, eller så bestämmer de sig för att skänka hela rasket till välgörenhet.

Haha, jag tycker alltid att det är lika kul när rika gamlingar ger sina pengar till någon annan än deras parasitbarn. 😀


   
SvaraCitera

Pelle Pelikan:

eller så bestämmer de sig för att skänka hela rasket till välgörenhet.

Mja, man kan inte göra sina ungar helt arvslösa. Däremot kan ju föräldrarna sätta sprätt på kosingen själva.


   
SvaraCitera