Aviseringar
Rensa alla

JAg ger upp...


Ämnesstartare

fan.. nu är det kört iaf känns det så.. jag har gått ner mig igen.. jag orkar inte det .. jag blir så arg på allt och alla men mest mig! jag vill inte..

är det nån mera som har ett svart hål som släpper ner dig när den vill men inte när jag vill må bra.. men det är mest då jag åker ner ..jag orkar inte med det ... det jävla skit hålet.. vrf fattar ingen ..jag vill inte vara själv med det.. men jag kan inte vara med folk heller.. jag håller mig borta från alla när jag mår som dåligast och 1-2 veckor innan det hänner men ingen ser det.. inte ens jag märker det.. jag vill inte må som jag gör.. men om det inte blir bättre så vill jag inte vara med längre!

jag vill inte mera jag ger upp


   
Citera
Ämnesstartare

Vad är grejen med alla punkterna?

Det finns annars en hel del tjänster i samhället som du skulle kunna använda dig utav, gl.


   
SvaraCitera

haha gumman_


   
SvaraCitera

Thirteen:

Vad är grejen med alla punkterna?

mildare så 🙂


   
SvaraCitera

är det ____Gumman____s andra konto?


   
SvaraCitera

gå till en psykolog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

mildare så 🙂

Haha, men hon skriver ju om sina problem, det ska vara gripande och inte milt 😉


   
SvaraCitera

Thirteen:

Haha, men hon skriver ju om sina problem, det ska vara gripande och inte milt 😉

Jag vill inte ha det så skarpt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det du beskriver är du verkligen inte ensam om även om det är lätt att tro det när man mår som du nu gör!
låter som om du helt enkelt hamnat i depression då är det vanligt att fortsätta i den onda cirkeln med att hålla sig borta kanske inte svara i telefon, jobbiga tankar som man sätts in i och allt är menigslöst. bästa botemedlet är faktist motsatsen att göra saker även om det är jobbigt och inte känner att du orkar , svara i telefon och träffa vänner så kommer du på nya tankar, synintryck och bryter den onda cirkeln och kommer på nya banor.
sen så finns det massvis men hjälp inom vårat samhälle

lycka till [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Jag vill inte ha det så skarpt 🙁

Vilken tur för dig att hon lade till prickarna då 🙂


   
SvaraCitera

Thirteen:

Vilken tur för dig att hon lade till prickarna då 🙂

inte sant? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

inte sant? ^^

Haha [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera